فیلترهای سرامیکی ریخته گری

برای تامین گاز خانگی طی روزهای سرد آتی در لرستان دغدغه‌ای وجود ندارد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان گفت: برای تامین گاز خانگی طی روزهای سرد آتی دغدغه‌ای وجود ندارد.

فرهاد زیویار در این جلسه که امروز ۲۳ دیماه در استانداری برگزار شد، بیان کرد: برای تامین گاز خانگی طی روزهای سرد آتی دغدغه ای وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش برودت هوای استان طی روزهای اخیر و آینده، عنوان کرد: خوشبختانه در مورد تامین گاز خانگی تمهیدات لازم اندیشیده  و در این خصوص خاطر جمعی وجود دارد.

زیویار در مورد معدود مناطقی از استان که هنوز از سیستم گازکشی بهره‌مند نشده‌اند، اظهار کرد: در این مناطق سوخت نفت توزیع شده و دغدغه‌ای وجود ندارد.

استاندار لرستان در ادامه به بارش نزولات آسمانی طی روزهای آینده مطابق اعلام سازمان هواشناسی اشاره کرد و گفت: اداره کل راهداری استان تجهیزات خود را در مناطق حادثه خیز از جمله شمال و شرق استان مستقر و در حالت آماده باش قرار داده است.

زیویار خاطرنشان کرد: سایر دستگاه‌های اجرایی به همکاری با اداره کل راهداری ملزم شده‌اند چرا که ممکن است بارش‌ها بسیار سنگین بوده و امکانات راهداری کافی نباشد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  خط تولید کاغذ مقوا از ضایعات در دزفول افتتاح شد

وی گفت: معاونت عمرانی استانداری در روزهای آینده به فراخور نیاز در موقعیت‌های بحرانی مستقر و ضمن همکاری با اداره کل راهداری شرایط را نظارت خواهند کرد.

استاندار لرستان در پایان تاکید کرد: برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی در استان آمادگی کامل وجود دارد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل فچ ای‌آی؛ رشد ۷۵ درصدی FET تا کجا ادامه دارد؟

قیمت فچ ای‌آی در ماه قبل حدود ۷۵ درصد افزایش یافت و بسیاری از تحلیلگران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner