فیلترهای سرامیکی ریخته گری

وزیر دفاع: تقویت ناوگان مرزبانی فراجا گام بزرگی در مقابله با تروریسم و قاچاق است

ایسنا/هرمزگان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: الحاق ۷۰ فروند شناور تندرو به ناوگان مرزبانی فراجا گام بزرگی در مواجهه و مقابله با تروریسم، مواد مخدر و قاچاق کالا خواهد بود.

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، امروز(۱۹ بهمن‌ماه) در مراسم الحاق شناورهای تندرو به ناوگان مرزبانی فرماندهی کل انتظامی، با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های اصلی امنیت کشور درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایثار، مجاهدت و تلاش همه رزمندگان و نیروهای مسلح کشور است.

وی افزود: امروز به همت متخصصان و دست‌اندرکاران صنعت دفاعی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و انتظامی تجهیزند که هر کدام از آن‌ها در نوع خود دارای ویژگی‌های ممتازی است.

آشتیانی ادامه داد: ایران اسلامی توانسته با تکیه بر توان داخلی بر قله‌های عزت و افتخار بایستد، دشمنان نیز در عجز و ناتوانی هستند و با بحران‌های زیادی در حوزه اقتصاد و سیاست مواجه‌اند و با اتهامات دروغین به جمهوری اسلامی می‌خواهند وجهه از دست رفته خود را بازیابی کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فرآیند مذاکرات رفع تحریم‌ها به واسطه عمان در جریان است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه ما با کشورهای مختلف همکاری دفاعی داریم و این نشان از قدرت ایران است، عنوان کرد: ما طالب صلح و ثبات بوده و مخالف جنگ و هر نوع خشونت هستیم. دشمنان از بدو انقلاب توطئه‌های زیادی کردند، اما شکست خوردند و تمام ترفندهای آنان به ضرر خودشان تمام شد.

وی ادامه داد: ما در وزارت دفاع و پشتیبانی مأموریت تسلیح و تجهیز نیروهای مسلح و قدرت منطقه‌ای خودمان را داریم. سازمان صنایع دریایی گام‌های مهمی در این زمینه برداشته و امروز ۷۰ فروند تندرو به ناوگان فراجا الحاق شد که گام بزرگی در مواجهه و مقابله با تروریسم، مواد مخدر و قاچاق کالا خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: این اقدامات در جهت تقویت تولید ملی، اشتغال‌آفرینی و امیدآفرینی اقداماتی است که فراجا دنبال می‌کند. با این الحاق قدرت مانور در دریا و توان رزم فراجا افزایش می‌باید. همه پیشرفت‌ها در مجموعه وزارت دفاع در سه عامل است اول مطالبات مقام معظم رهبری، فرمانده کل قوا و هدایت و منویات ایشان که وزارت دفاع را به سمت اعتماد به نفس و خودباوری سوق می‌دهند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۹ مرداد

وی خاطرنشان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان دومین عامل باعث شد دست اجانب و سلطه‌گران کوتاه و فضا برای خودباوری و کار باز شود و سومین عامل نیز همت، عزم و اراده متخصصان و ابتکارات آن‌ها در تولید محصولات است که کارهای بزرگی انجام دادند و ادامه خواهد یافت. از همه تشکر می‌کنم و در مسیر ارتقای توان نیروهای مسلح وزارت دفاع محکم عمل کند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

لبنان نماد وحدت تمامی ادیان جهان است

۱۲:۴۰ – ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner