فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بهره‌مندی بیش از یک میلیون نفر از ایستگاه‌های ایمنی و سلامت هلال احمر

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت : یک میلیون و ۵۳ هزارو ۹۲۰ نفر از خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت‌هلال احمر بهره مند شدند.

به گزارش ایسنا، یعقوب سلیمانی، با اشاره به طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، به تشریح  خدمات سازمان جوانان از ۲۴ اسفندماه تا ۷ فروردین پرداخت و گفت:  یک میلیون و ۵۳ هزارو ۹۲۰ نفر از خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت اطلاع‌رسانی نقاط حادثه ‌خیز و راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری و عمومی و ۲۲۰ هزار و ۱۴۹ نفر نیز از خدمات اکیپ‌های سیار سحاب (خدمات و آموزش امداد و کمک‌های اولیه) بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به این که ۳۵۷ هزار و ۵۹۳ نفر در پویش بهرفت مشارکت و از این پویش حمایت کردند، ادامه داد: ۴۵۲هزار و ۹۵۲ نفر از فضای دوستدار کودک، نکات ترافیکی، ایمنی و امدادی استفاده کردند. ۱۳۹ هزار و ۴۱ نفر نیز به خیمه نماز در پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال‌احمر مراجعه کردند.

دبیرکل جمعیت  هلال‌احمر افزود: در میان ۲۴۴ هزار و ۳۶۳  نفر اقلام فرهنگی زیست محیطی توزیع شد؛ که درمجموع به ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۲۵ نفر خدمات ارائه شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اینفوگرافیک / خودروهای فرسوده و موتورهای از کارافتاده

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ گفتنی است، ۵ هزار و ۳۲۴ نفر از اعضای سازمان جوانان در طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، شرکت کردند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner