فیلترهای سرامیکی ریخته گری

سامانه‌های فناوری اطلاعات شرکت مخابرات رونمایی شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: استقرار سامانه‌های افتتاح شده نیازمند همکاری و همگرایی همه مدیران مخابرات است تا اثرات آن را در مشتریان مشاهده کنیم.

به گزارش ایسنا، آیین بهره برداری از سامانه‌های فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران امروز با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دیگر مسئولان مربوطه رونمایی شد.  

در ابتدای این مراسم، میثم سید صالحی _ معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات_ به معرفی سامانه‌های افتتاح شده پرداخت و توضیحاتی درباره کارکرد، قابلیت و ویژگی‌های مهم این سامانه ها ارائه کرد.  

سامانه‌های  صمصام، کاروان (مدیریت مشتریان مخابرات)، کارا (مدیریت نیروهای میدان) و بازار برخی از سامانه‌هایی بودند که امروز افتتاح شدند.

در این مراسم داوود زارعیان_ معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات هم اظهار کرد: در زمینه هایی که افتتاح شد تقریبا به جز دو یا سه سامانه که ما نقشی در آن نداشتیم، بقیه سامانه‌ها به حوزه تجاری مربوط می شود و امیدواریم از سامانه ها به خوبی استفاده کنیم.  
وی افزود: راه اندازی سامانه ها منوط به بهره برداری درست آنها است و آموزش در این زمینه هم بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد. در حوزه معاونت تجاری دو موضوع مهم باید همواره مورد توجه قرار گیرد که آنها سفر و تجربه مشتری است و این دو موضوع بدون آی تی معنا ندارد. کاربرد دیگری که این سامانه‌ها می توانند داشته باشند رصد، پیگیری مشتری‌ها است. بحث دیگر بازاریابی و فروش است که سامانه‌های افتتاح شده می‌توانند به ما کمک کنند.  

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تقاضای مسکن در تمامی مناطق تهران یکسان شد-تایمز

وی تاکید کرد: در حال حاضر ما ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت و ۵ میلیون میلیون مشترک اینترنت پر سرعت داریم که نیازمند تعامل با ما هستند و امیدواریم این تعامل از طریق سامانه‌هایی که امروز رونمایی شد انجام شود.  
همچنین مجید سلطانی_ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران _ در این مراسم گفت: شرکت مخابرات ایران یک شرکت خدمات رسان به مردم است و جزو شرکت‌های بزرگ و مهم کشور است و خدماتی که ارائه می دهند مورد نیاز مردم است.  

وی تاکید کرد: برای ارایه خدمات بهتر و سریع تر به مردم نیازمند تحولاتی درونی و بیرونی است و تحولات درونی  شرکت مخابرات ابعاد مختلفی دارد.  

سلطانی درباره نقش افتتاح و رونمایی این سامانه ها تشریح کرد: زمانی که درباره تحولات بیرونی مصاحبه و صحبت می کنم نگاهم به تحولات درونی هم هست و البته فقط سرعت مهم نیست بلکه کیفیت و دانش و مطرح است.  

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توصیه کرد: استقرار سامانه‌های افتتاح شده نیازمند همکاری و همگرایی همه مدیران مخابرات است تا اثرات آن را در مشتریان مشاهده کنیم.  

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  رد فلگ (Red Flag) در فضای ارزهای دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد؟

وی با بیان اینکه توسعه فناوری اطلاعات نیازمند دوکار بزرگ است، ادامه داد: سرمایه گذاری یکی از اقداماتی است که باید انجام شود و ما در حوزه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات سرمایه گذاری مناسبی انجام نداده‌ایم و باید سرمایه گذاری مناسب را انجام دهیم.  
سلطانی در پایان سخنان خود بر لزوم توجه به نیرو و منابع انسانی اشاره کرد و گفت توجه به این موضوع بسیار مهم است چراکه رقبا در این حوزه بسیار زیاد هستند.  

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

قیمت میم فای امروز ۳ آذر به تومان و دلار

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
https://irankarkhaneh.com https://bepaznapaz.ir جرثقیل سقفی پخش عمده جوراب پنبه خرید کینوا جرثقیل دروازه ای خرید اسپیرولینا جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی بلبرینگ سرامیکی خرید جرثقیل سقفی لوله سرامیکی جرثقیل سقفی بهترین نرم افزار سامانه مودیان ساخت جرثقیل سقفی بلبرینگ سرامیکی جرثقیل سقفی کارگاهی خرید جو دوسر پرک تیغ اره دیسکی از کجا جوراب عمده بخریم