فیلترهای سرامیکی ریخته گری

سردار سلامی سخنران مراسم روز ملی بسیج اساتید

مراسم روز ملی بسیج اساتید روز ۳۱ خردادماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا مردانی در نشست خبری خود با اشاره به برگزاری مراسم روز ملی بسیج اساتید، اظهار کرد: این مراسم از ساعت ۹ تا ۱۲ روز ۳۱ خرداد با حضور ۳۰ هزار استاد بسیجی در سراسر کشور برگزار می‌شود. در تهران نیز این مراسم در دانشگاه تهران برپا خواهد شد.

وی افزود: این مراسم همزمان در ۸۰ دانشگاه کشور برگزار می‌شود که در تهران شاهد سخنرانی برخی مقامات هم خواهیم بود. 

رئیس سازمان بسیج اساتید ادامه داد: سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به عنوان سخنران اصلی این مراسم و وزیر علوم، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس نهاد نمایندگی رهبری انقلاب در دانشگاه‌ها به عنوان سخنرانان دیگر این مراسم در نظر گرفته شده‌اند.

وی شعار این مراسم را «استاد بسیجی، جهاد تبیین و امیدآفرین، اعتلای حکمرانی» عنوان کرد و افزود: علاوه بر این مراسم، جشنواره علمی شهید چمران نیز آذرماه برگزار می‌شود که این جشنواره مختص فعالیت‌های علمی در حوزه فناوری و تخصصی بخش آموزش عالی کشور است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شیر دختر ایرانی در ورزش ایران تاریخ‌ساز شد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور افزود: همچنین کارگاه‌ها و جلسات تولید محتوا برای جهاد تبیین ۶ هزار و ۱۹۲ جلسه برگزار شد. یک‌هزار کانون استادی شکل گرفت. تشکیل جلسه شورای قشری و صنفی بسیج اساتید از دیگر اقدامات بود که بیش‌از ۵۱۷ جلسه برای همفکری و در سطح نخبگان شکل گرفت.

مردانی ادامه داد: علاوه‌بر این، گفت‌وگو با استادان و دانشجویان معترض و منتقد صورت گرفت. استادان بسیجی برای روشنگری با بیش‌از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر از دانشجویان گفت‌وگو داشتند و با بیش‌از یک‌هزار و ۲۰۰ استاد که منتقد بودند، گفت‌وگوی چهره به چهره صورت گرفت.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

«سید شهاب‌الدین طباطبایی» عضو حقیقی شورای اطلاع‌رسانی دولت شد

۲۱:۴۹ – ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت چهارشنبه شب ۲۸ شهریور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner