فیلترهای سرامیکی ریخته گری

رشد ۳ برابری خدمات تجارت الکترونیک در پست خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل پست خوزستان از رشد ۳ برابری خدمات سرویس تجارت الکترونیک در سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

مهران حموله در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نیاز و افزایش گرایش مردم به خرید و فروش اینترنتی، شاهد افزایش چشمگیر خدمات تجارت الکترونیک در پست خوزستان هستیم.

وی افزود: در این زمینه افزایش توان لجستیک و همچنین جذب فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات در اداره کل پست خوزستان زمینه‌ساز گسترش سرویس تجارت الکترونیک در استان شده است.

مدیرکل پست خوزستان گفت: با توجه به اقدامات انجام‌شده، خدمات این سرویس در سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی ۳ برابری داشته است.

حموله عنوان کرد: سرویس تجارت الکترونیک گامی مهم در تحول دیجیتال است و فرصت‌های جدیدی را در مسیر توسعه خدمات با تکیه بر توانمندی‌های الکترونیک خلق می‌کند و می‌تواند زمینه‌ساز رشد و توسعه اقتصادی شود.

وی افزود: خدمات تجارت الکترونیکی یکی از خدماتی است که توسط شرکت ملی پست به مشتریان ارایه و در این سرویس خرید و فروش کالا و خدمات بر بستر فناوری‌های ارتباطی که در آن پردازش و تحویل به صورت فیزیکی یا الکترونیکی صورت می‌گیرد، ارایه می‌شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تعیین سقف افزایش اجاره‌بهاء در دولت/ تصویب طرح دو فوریتی درمجلس

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل بایننس کوین (BNB) امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل BNB نشان می‌دهد که احساسات هولدرهای این ارز دیجیتال حداقل در کوتاه‌مدت مثبت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner