فیلترهای سرامیکی ریخته گری

جانی دپ٬ ایلان ماسک را مسبب طلاقش از امبر هرد می‌داند! | مصاحبه با پدر ایلان ماسک

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، که اخیراً با خرید توییتر و تغییر نام آن به ایکس توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است، در سال ۲۰۱۷ به دلیل رابطه‌اش با امبر هرد، بازیگر هالیوودی، مورد توجه قرار گرفت.

در مصاحبه‌ای جنجالی که پدر ایلان ماسک، ارول ماسک، در اوایل این هفته انجام داد، فاش شد که جانی دپ، همسر سابق امبر هرد، ایلان ماسک را مقصر از هم پاشیدن ازدواجش با امبر هرد می‌داند.

ارول ماسک، پدر ایلان ماسک، در مصاحبه‌ای جنجالی، به رابطه‌ی پسرش با امبر هرد، بازیگر هالیوودی، اشاره کرد. او گفت که این رابطه بر ازدواج امبر با جانی دپ، ستاره‌ی فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب، تأثیر منفی گذاشته است. ارول همچنین گفت که فکر می‌کند ایلان و امبر برای یکدیگر مناسب بودند.

ارول ماسک، پدر ایلان ماسک، در مصاحبه‌ای با میل آنلاین، گفت که فکر می‌کرد امبر هرد برای پسرش مناسب است. او همچنین گفت که جانی دپ، همسر سابق امبر هرد، ایلان ماسک را مقصر از هم پاشیدن ازدواجش می‌داند و در حال بررسی طرح دعوی علیه او است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  خبرهای جدید صندوق هنر برای پیشکسوتان و مستمری‌بگیران

در ادامه گفت که پسرش قبل از جدایی امبر هرد از جانی دپ، عاشق او بوده است. او همچنین گفت که جانی دپ، ایلان ماسک را متهم کرده است که قبل از دادرسی‌ای که امبر هرد او را متهم به ضرب و شتم کرده بود، با او رابطه داشته است.

رابطه عاشقانه ایلان ماسک و امبر هرد، بر اساس کار آنها شکل گرفته است. در کتاب زندگی‌نامه‌ی جدید ایلان ماسک، آمده است که امبر برای غافلگیر کردن ایلان در تولدش، به کارخانه تسلا در کالیفرنیا پرواز کرده است. ایلان نیز برای دیدار با امبر، به استرالیا در محل فیلم‌برداری آکوامن سفر کرده است.

ایلان ماسک و امبر هرد، علاقه های مشترک زیادی داشتند، از جمله بازی‌های ویدیویی. امبر هرد، لباس شخصیت Mercy در بازی Overwatch را برای ایلان ماسک به تن کرده بود که دو ماه طول کشیده بود تا آماده شود. ایلان اخیراً عکسی از امبر در این لباس را به صورت عمومی منتشر کرد که گفته می‌شود امبر را به شدت عصبانی کرده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شعرخوانی برای خادم‌الرضا (ع) + فیلم-تایمز

در مصاحبه دیگری از ارول ماسک، او اعتراف کرد که در گذشته، ایلان را به مهمانی‌های برهنگی برده و حتی او را در لباس مدرسه‌اش به این مهمانی‌ها آورده است. ارول توضیح داد که در یکی از این مهمانی‌ها، حضور مهمانان به صورت کاملاً برهنه بوده است. این مسئله نشان از پیچیدگی رابطه‌ی ایلان و ارول در طول سال‌ها دارد، به گونه‌ای که ایلان حتی پدر خود را “شیطان” نامیده، اما ارول این اتهام را رد کرده است.

الماس تراشکاری

Check Also

تلوبیون همراه نامزد‌های ریاست جمهوری در انتخابات-تایمز

سامانه تلوبیون به عنوان نخستین سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صداوسیما مانند ایران‌صدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان