فیلترهای سرامیکی ریخته گری

دنیای جدید؛ دنیای فروش در فضای مجازی

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی، دنیای جدید را دنیای فروش و فعالیت در فضای مجازی دانست و به روز کردن قوانین و مقررات مربوط به مشاغل اینترنتی و ترویج و فرهنگ‌سازی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی را از جمله برنامه های مهم برای ساماندهی و تسهیل شرایط فعالیت این نوع کسب و کارها عنوان کرد.

رحیم سرهنگی _ در گفت وگو با ایسنا در خصوص ساماندهی و گسترش قانونمند مشاغل اینترنتی و کسب و کارهایی که در بستر فضای مجازی فعالیت دارند، اظهار کرد: دنیای جدید، دنیای فروش و فعالیت در فضای مجازی است؛ بنابر این با توجه به ماموریتی که موسسه کار و تامین اجتماعی دارد، می‌توانیم شرایط فعالیت این نوع کسب و کارها را تسهیل کنیم.

وی افزود: در حوزه کسب و کارهای اینترنتی یکی از مهمترین اقداماتی که در دستور کار داریم این است که قوانین و مقررات را به روز کنیم تا پاسخگوی این نوع از مشاغل و کسب و کارهای جدید باشند و اقدام دیگر ترویج و فرهنگ سازی در این بخش است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  طلای جهانی همچنان کاهشی است

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی تصریح کرد: ما در وزارت کار تقریبا تمام این حلقه‌ها را داریم؛ در بخش روابط کار قوانین و مقررات کار، در بخش تامین اجتماعی قوانین و حمایت‌های اجتماعی از مشاغل جدید و در بخش اشتغال و کارآفرینی، رویکردهای جدیدی که در این حوزه وجود دارند.

سرهنگی افزود: در سازمان آموزش فنی و حرفه ای نیز از جهت به روز کردن نوع آموزشها و نوع مهارت هایی که دنیای آینده کار نیاز دارد، آمادگی کامل را داریم و همه این حوزه ها نخ تسبیحی به نام موسسه کار و تامین اجتماعی دارند برای این که بتوانند به طور هماهنگ با هم فعالیت و سیاستگذاری کنند.

وی تاکید کرد: دنیای آینده شاهد ظهور مشاغل جدید است و مشاغل جدید در حوزه های جدید مثل گیگ اکونومی (اقتصاد دیتا) یا حوزه های مجازی هستند که ما این حوزه ها را شناسایی کردیم تا هم در حوزه قوانین و مقرراتشان و هم آموزش آنها اقدام کنیم.

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر شغل های جدیدی مثل فریلنسرها (آزادکارها) هستند که در تعریف کار ما نمی گنجند و باید برای آنها فکر کرد چون تعدادشان روز به روز بیشتر می شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  جنرال موتورز پیروز شد

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

چطور در ایردراپ تاییدشده Humanity Protocol شرکت کنیم؟

پروتکل Humanity Protocol حدود ۳۰ میلیون دلار سرمایه را از شرکت‌های مشهوری مثل انومیکا برندز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان