فیلترهای سرامیکی ریخته گری

پلیس راه‌آهن: کوپه‌ فضای شخصی مسافر است/ استفاده از ۳ دستگاه برای کشف کالای قاچاق در راه آهن‌ها

سردار حشمت الله ملکی؛ رئیس پلیس راه آهن در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تایمز با اشاره به اینکه در زمینه عفاف و حجاب مشکلی در بین مسافران راه آهن وجود ندارد، اظهار کرد: “کوپه‌” فضای شخصی مسافر است، پلیس به اینکه افراد داخل کوپه خانواده باشند یا خیر دخالت نمی‌کند مگر اینکه مشکلی پیش آید و افراد آن کوپه از پلیس درخواست کمک کنند.

وی افزود: البته حقوقدان‌ها باید این موضوع را بررسی کنند، چراکه گاهی نیاز می‌شود پلیس به عنوان مثال برای دستگیری متهمی وارد کوپه شوند.

استفاده از ۳ دستگاه برای کشف کالای قاچاق و موادمخدر در راه آهن‌ها

رئیس پلیس راه‌آهن در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پلیس راه‌آهن از چه تجهیزاتی برای کشف موادمخدر و کالای قاچاق در راه آهن‌ها استفاده می‌کنند، بیان کرد: پلیس راه آهن هر تجهیزاتی (دستگاه‌های ایکس‌ری، سرچر و گیت‌وی) که برای کشف جرم نیاز دارد را در اختیار دارد و از آن در راه آهن‌ها استفاده می‌کنند.

سردار ملکی تصریح کرد: پلیس راه آهن جدا از بررسی بار‌های مسافران، انبار توشه و حتی وسایل نقلیه‌ای که به بخش بار قطار می‌دهند را بررسی می‌کند تا از این طریق کالای قاچاق و یا مواد مخدر جا‌به‌جا نشود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  نگرانی سازمان جهانی بهداشت از شیوع بیماری های تنفسی درچین

وی با اشاره به اینکه شماره ۵۵۱۲۰۳۰۰۰ با سرشماره ۰۲۱ شماره اضطراری پلیس راه آهن است، گفت: مسافران می‌توانند مشکلاتی که در قطار دارند در اولین ایستگاهی که قطار توقف می‌کند به پلیس مستقر در‌ ایستگاه منتقل کنند.

انتهای پیام/

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner