فیلترهای سرامیکی ریخته گری
خرید تیغ اره دیسکی

راهنمای بهترین شرکت های فروشنده تیغ اره دیسکی

آشنایی با انواع تیغ اره دیسکی برای کسانی که می‌خواهند نسبت به خرید تیغ اره دیسکی اقدام کنند بهتر است اطلاعات خود را نسبت به انواع و کاربردهای آن بیشتر کنند. در این مطلب انواع تیغ اره های دیسکی را توضیح میدهیم سپس بهترین شرکتی که در این زمینه فعال است و پیشنهاد ما هست را معرفی میکنیم.

انواع تیغ اره های دیسکی

تیغ اره دیسکی آتشی سرد بر

تیغ اره های آتشی سرد بر بیشتر در آهنگری ها و کارخانجات تولید لوله و پروفیل کاربرد دارند و براحتی می توانند انواع لوله و پروفیل آهنی را از طریق ایجاد اصطکاک برش دهند. قطر استاندارد تیغ اره های دیسکی آتشی از ۵۲۰ میلیمتر تا ۸۰۰ میلیمتر می باشد. (تیغ اره های آتشی در مدل های سفارشی تا ۲۲۰۰ میلیمتر هم تولید می شوند)

تیغ اره آتشی گرم بر

از تیغ اره های آتشی گرم بر می توان برای برش انواع تیرآهن، نبشی و ناودانی که در ابتدای خط تولید به صورت گرم (خمیری) می باشند استفاده نمود. تیغ اره های آتشی گرم بر بطور معمول در سایز های سفارشی تولید می شوند و ابعاد استاندارد دقیقی ندارند.

تیغ اره دیسکی سگمنتال – سرد بر

یکی از قدیمی ترین روش ها برای برش فولاد های آلیاژی و سوپر آلیاژی و فلزات رنگین استفاده از تیغ اره دیسکی سگمنتال می باشد، سرعت برش تیغ اره های دیسکی سگمنتال نسبت به تیغ اره های دیسکی الماسه بسیار کمتر می باشد به همین دلیل استفاده از آن در حال حاضر نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است.

تیغ اره های دیسکی آب-صابونی HSS

یکی از بهترین روش ها برای برش لوله و پروفیل با ضخامت کم استفاده از تیغ اره دیسکی آب صابونی می باشد، کیفیت سطح برش تیغ اره های دیسکی آب-صابونی در لوله و پروفیل بسیار عالی می باشد، از تیغ اره های دیسکی آب-صابونی می توان برای برش انواع لوله و پروفیل آهن، استیل، آلومینیوم، مس، برنج، استیل و … استفاده نمود. تیغ اره های دیسکی آب-صابونی از قطر ۲۰۰ میلیمتر تا قطر ۶۰۰ میلیمتر تولید می شوند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  مهندس احمد احمدی شریف کیست؟

تیغ اره دیسکی چوب بری

تیغ اره های دیسکی سر الماسه برش چوب به دلیل فرم دندانه ها (ATB) براحتی می توانند انواع چوب نرم و سخت را در ابعاد ها مختلف با توجه به سایز خود بر دهند. تیغ اره های دیسکی الماسه چوب بر از قطر ۱۵۰ تا ۶۰۰ میلیمتر تولید می شوند.

تیغ اره دیسکی الماسه برش ام دی اف

تیغ اره های دیسکی سر الماس برش ام.دی.اف. برای حفظ کیفیت لبه های ام.دی.اف. دارای تیپ دندانه ویژه (TCG) هستند، این تیغ اره های علاوه بر برش ام.دی.اف. قابلیت برش انواع چوب و تخته های چند لایه را نیز دار می باشند. تیغ اره های دیسکی الماسه ام.دی.اف. بر از قطر ۱۵۰ تا ۵۵۰ میلیمتر تولید می شوند.

تیغ اره دیسکی الماسه خط زن

از تیغ اره های دیسکی الماسه خط زن برای ایجاد خط در ورق ها ام.دی.اف. استفاده می شود تا لبه کار از بین نرود. قطر تیغ اره های دیسکی الماسه خط زن از ۱۲۰ تا ۲۵۰ میلیمتر می باشد.

تیغ اره دیسکی الماسه شیار زن

همانطور که نام این تیغ اره مشخص می باشد از آن می توان برای ایجاد شیار بر روی چوب و ام.دی.اف. برای اتصالات استفاده نمود. تیغ اره های دیسکی شیار زن در سه مدل یک تکه، دو تکه و متغیر تولید می شوند. همانند تیغ اره های دیسکی خط زن تیغ اره های دیسکی الماسه شیار زن از قطر ۱۲۰ تا ۲۵۰ میلیمتر تولید می شوند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بررسی علائم سرطان سینه در زنان

تیغ اره دیسکی الماسه آلومینیوم بر

تیغ اره های دیسکی آلومینیوم بر به دلیل فرم ویژه دندانه ها عملکرد بسیار عالی در برش انواع آلومینیوم، فلزات رنگی، PVC، UPVC، پلی استر و … را دارا می باشند. تیغ اره های دیسکی الماسه آلومینیوم بر از سایز ۲۵۰ تا ۸۰۰ میلیمتر تولید می شوند.

تیغ اره دیسکی الماسه آهن بر

از تیغ اره های دیسکی الماسه آهن بر که به تیغ اره های دیسکی فلز بر هم معروف هستند می توان برای برش انواع ساندویچ پانل استفاده نمود. فرم و کیفیت متفاوت ساخت دندانه ها باعث نفوذ پذیری بسیار عالی این تیغ اره در انواع ساندویچ پانل آهنی می شود. تیغ اره های دیسکی الماسه آهن بر از سایز ۱۵۰ تا ۳۵۰ میلیمتر تولید می شوند.

تیغ اره دیسکی الماسه فولاد و استیل بر

از تیغ اره های دیسکی الماسه فولاد بر می توان برای برش انواع مقاطع فولادی و استیل تو پر استفاده نمود، سرعت برشی این تیغ اره های بسیار بالا بوده اما به دلیل قیمت بسیار بالا در حال حاضر در ایران کاربرد زیادی ندارند و شرکت های خاص از آن استفاده می کنند. تیغ اره های دیسکی الماسه آهن بر از سایز ۲۸۰ تا ۱۲۰۰ میلیمتر تولید می شوند.

تیغ اره های دیسکی الماسه جنرال

همانطور که از نام این تیغ اره مشخص می باشد از آن می توان برای برش انواع پلاستیک فشرده، چوب و ام.دی.اف.، انواع پلکسی گلس، ملامین و لترون و موارد جامد دیگر استفاده نمود. تیغ اره های دیسکی جنرال از سایز ۱۵۰ تا ۴۰۰ میلیمتر تولید می شوند.

تیغ اره دیسکی مولتی چوب بر Multi Ripping

از تیغ اره های دیسکی سر الماسه مولتی چوب بر یا همان Multi Ripping می توان برای برش انواع تخته و الوار استفاده نمود. این تیغ اره های به صورت ردیفی در کنار هم قرار می گیرند. قطر تیغ اره های دیسکی مولتی چوب بر از ۲۵۰ تا ۵۵۰ میلیمتر می باشد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آزیترومایسین (Azithromycin) برای چه عفونت هایی کاربرددارد؟

بهترین شرکت فروشنده تیغ اره دیسکی

شرکت های زیادی در زمینه عرضه تیغ اره دیسکی فعالیت دارند. یکی از نکات مهم قبل از خرید این است که شرکتی را برای خرید تیغ اره دیسکی انتخاب کنید که هم تخصصی کار میکند و هم دارای تجربه است و سابقه فعالیت آن به چند سال میرسد و از اعتبار قابل قبولی نیز برخوردار باشد. از جمله این شرکت ها میتوان به بارمان تجارت رایان اشاره کرد که بالای ۱۵ سال هست که در حوزه تامین و توزیع انواع ابزارالات صنعتی من جمله تیغ اره دیسکی خدمات مطلوبی به مشتریان خود ارائه نموده و رضایت آنها را تامین نموده است. برای اطلاعات بیشتر با این شرکت به وبسایت این مجموعه با نام www.rtb-co.com مراجعه نمایید.

راهنمای خرید تیغ اره دیسکی

تیغ اره های دیسکی دارای تنوع بسیار زیادی هستند و برای برش انواع مواد جامد نظیر چوب، آلومینیوم، ام.دی.اف.، فولاد و استیل، یو پی وی سی، پلکسی گلس و … مورد استفاده قرار می گیرند. از نکات مهم برای خرید تیغ اره دیسکی این است که ابتدا باید ابعاد تیغ اره خود را بدرستی بدانید بنابراین بهتر است هنگام خرید دستگاه حتماً دفترچه راهنمای دستگاه را بطور کلی مطالعه نمائید تا ابعاد دقیق تیغ اره خود را بدست آورید، مهمترین ابعادی که باید هنگام خرید تیغ اره دیسکی از آن آگاه باشید، قطر بیرونی، قطر سوراخ میانی و ضخامت تیغ اره دیسکی می باشد. به هیچ عنوان ابعاد تیغ اره دیسکی خود را تغییر ندهید اینکار بسیارخطرناک بوده و باعث شکسته شدن تیغ اره دیسکی خواهد شد.

الماس تراشکاری

Check Also

مقاله جامع درباره خواص و فواید جو دوسر پرک

جو دوسر پرک، یکی از غلات کامل و مغذی است که به دلیل خواص فراوانش، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner