فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آتش‌گرفتن موتور خودروی سمند در یک واحد مسکونی/ حادثه مصدوم نداشت

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تایمز اظهار کرد: ساعت ۲۰:۱۷ امشب یک مورد حادثه آتش‌سوزی در بلوار اصلی محله تهرانسر به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران آتش‌نشانی با خودروی حامل تجهیزات تنفسی و خودروهای پشتیبانی از ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به‌سمت محل آتش‌سوزی راهی می‌شوند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان ۵ دقیقه بعد از تماس به محل حادثه می‌رسند، گفت: مأموران مشاهده می‌کنند آتش‌سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی متشکل از دو بلوک که هر بلوک ۷طبقه است، رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اضافه کرد: مأموران آتش‌نشانی مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی سمند از قسمت موتور کاملاً شعله‌ور است و آتش به بخش‌هایی از یک خودروی ۲۰۶ هم سرایت کرده است.

وی با ابراز اینکه دود بسیار شدیدی به طبقات بالایی ساختمان‌ها سرایت کرده بود، گفت: آتش‌نشانان به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه مشغول اطفای آتش و ایمن‌سازی محل شدند و گروه دیگر به‌سمت واحدهای مسکونی رفتند و واحدها را بررسی کردند و افراد را از محل دور کردند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ویدیو/ گزارش میدانی ایسنا از حجم عجیب تخریب یکی از شهرهایترکیه

ملکی در پایان با اظهار اینکه عملیات در ساعت ۲۱:۴۵ به پایان رسید، گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و یا مصدومیت نداشت و افرادی که در حادثه گرفتار شده بودند به‌خوبی به راهنمایی‌های آتش‌نشانان عمل کردند.

انتهای پیام/+

 

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *