فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آزادسازی بیش از ۴۳ هکتار از اراضی راکد شهرک‌های صنعتی خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از آزادسازی بیش از ۴۳ هکتار از اراضی غیر فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در سال جاری خبر داد.

علی مهدی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مساله تعیین تکلیف قراردادهای راکد در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان یکی از اولویت های مهم شرکت شهرک های صنعتی خوزستان است که در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این زمینه از ابتدای امسال تاکنون با پیگیری و اقدامات انجام شده بیش از ۴۳ هکتار از اراضی غیر فعال در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان آزادسازی شد .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: بازپس گیری این اراضی می تواند زمینه ساز فرصت های سرمایه گذاری جدیدی در استان شود و از این رو این مهم با توجه به حجم درخواست های سرمایه گذاران جدید در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی استان قرار گرفته است .

مهدی پور بیان کرد: متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ساخت و ساز اقدام نکرده و در قطعه زمین تحویلی شروع به ساخت نکنند و زمین های خریداری شده را راکد نگه دارند، طبق دستورالعمل شهرک های صنعتی کشور با آن ها برخورد قانونی خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اطلاعیه کانون صرافان درباره شبهه در نحوه خرید ارز

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف قراردادهای راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با جدیت ادامه دارد، عنوان کرد: در این زمینه تعیین تکلیف ۵۰۰ قرارداد سرمایه‌گذاری راکد در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ادامه داد: در حال حاضر هر نوع واگذاری زمین در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی به‌ صورت الکترونیکی انجام می شود و افراد می ‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان صنایع کوچک، زمین‌ ها را مشاهده و زمین موردنیاز خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

مردم از مصارف غیرضروری آب بپرهیزند-تایمز

۱۶:۲۹ – ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ شرکت آب و فاضلاب کشور با صدور اطلاعیه‌ای تداوم تامین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *