فیلترهای سرامیکی ریخته گری

از کدام ایستگاه‌های مترو به "پرند" برویم؟ + اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تایمز، احداث مترو پرند در ادامه خط یک از سال  ۱۳۸۹ کلید خورد و در سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی آن به شهرداری تهران واگذار شد. یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری تمرکز بر احداث و بهروری از متروی بود که اکنون این امر محقق شده است و این خط با ۳ رام قطار فردا (‌پنج شنبه ۹ آذرماه) شروع به فعالیت می‌کند.

مترو پرند در ضلع جنوب غربی شهر پرند و آزادراه تهران ساوه و مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد. از آنجایی که مردم پرند برای امور مختلف مهمان روزانه پایتخت هستند و همانطور که مستندات نشان می‌دهد روزانه حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر در این مسیر تردد دارند بهترین روش برای رسیدن به مقصد استفاده از وسیله حمل و نقل عمومی مترو که از تمامی خطوط اصلی مترو قابلیت دسترسی دارد.

متروی تهران , مترو (قطار شهری) , ایستگاه مترو ,

از کدام ایستگاه‌های مترو به پرند برویم؟

دسترسی به پرند از صادقیه:

برای دسترسی به مترو پرند از صادقیه می‌توانید وارد خط دو مترو شده و در ایستگاه امام خمینی از قطار پیاده شوید. سپس وارد خط یک شوید و به سمت پایانه کهریزک بروید. در نهایت پس از رسیدن به ایستگاه شاهد، خط خود را به سمت پرند تغییر دهید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فردا یارانه نقدی تا سقف یک میلیون تومان به حساب برخیسرپرستان خانوار واریز می‌شود

دسترسی به پرند از راه‌آهن:

برای دسترسی از مترو راه‌آهن لازم است سوار قطارهایی شوید که به سمت قائم می‌روند. پس از پیمودن یک ایستگاه از قطار پیاده شده و به سمت پایانه بسیج در خط هفتم بروید. سپس در ایستگاه محمدیه خط خود را به سمت پایانه کهریزک تغییر داده و در ایستگاه شاهد پیاده شوید. در آخر مسیر خود را به سمت پایانه مترو پرند تغییر داده و مستقیم پیش بروید.

دسترسی به پرند از میدان آزادی:

برای دسترسی به مترو پرند از این ایستگاه کافیست سوار قطارهایی شوید که به سمت پایانه شهید کلاهدوز می‌روند. در ایستگاه دروازه دولت خط خود را تغییر دهید و قطارهایی را سوار شوید که به سمت پایانه کهریزک می‌روند. سپس در ایستگاه شاهد خط خود را به سمت پایانه پرند تغییر دهید و مستقیم پیش بروید.

دسترسی به پرند از پایانه جنوب:

در ایستگاه مترو پایانه جنوب سوار قطارهایی شوید که به سمت پایانه کهریزک می‌روند. پس از رسیدن به ایستگاه شاهد خط خود را به سمت پرند تغییر داده و تا انتهای خط پیش بروید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بازداشت یک مامورنما در تهران/ زورگیران دهه هشتادی دستگیرشدند

انتهای پیام/

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *