فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل

به گزارش خبرگزاری تایمز،  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (دوشنبه) در دو نوبت صبح و عصر از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل که در محل حسینیه امام خمینی(ره) برپا شده بود، بازدید کردند.

مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه امسال، تولید داخل با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان و زنجیره تأمین تولید بود.

در این نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش‌های «انرژی»، «صنعت نفت و پتروشیمی»، «صنایع خودروسازی»، «معدن و صنایع معدنی و فلزی»، «ارتباطات و فناوری اطلاعات و ساخت ماهواره»، «صنایع غذایی و کشاورزی»، «تجهیزات پزشکی»، «صنایع دستی»، «حمل‌ونقل هوایی، دریایی، ریلی و زمینی»، «صنایع نساجی» و «مسکن و لوازم خانگی» آخرین دستاوردها و تولیدات خود را به نمایش گذاشته بودند.

توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در طراحی و ساخت تجهیزات صنایع حفاری چاه‌های نفت و صنعت پتروشیمی و کاتالیست‌ها یکی از بخش‌های این نمایشگاه بود.

شرکت‌های دانش‌بنیانِ فعال در حوزه برق و نیروگاه نیز دستاوردها و توانمندی‌های خود را در این نمایشگاه عرضه کرده بودند.

در این نمایشگاه هم‌چنین خودروها و موتورسیکلت‌های برقی و شارژرهای آنها و موتورهای بهینه‌سازی‌شده خودرو با مصرف پایین ارائه شده بود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  صدیقی: دولت‌های اسلامی سُفرای اسرائیل را اخراج و با این رژیمقطع رابطه کنند

برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای دانش‌بنیان شدن شرکت‌های بزرگ صنعتی و هم‌چنین فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در بخش‌های مختلف در این نمایشگاه توضیح داده شد.

صنعت فولاد و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در این بخش و هم‌چنین در بخش صنایع معدنی هم‌چون مس بخش دیگری از این نمایشگاه بود.

انتهای پیام/+

الماس تراشکاری

Check Also

ونس می‌تواند ضعف‌های ترامپ را پوشش دهد/ سیاست خارجی ایران باید مسیر عادی خود را طی کند

۰۷:۱۵ – ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *