فیلترهای سرامیکی ریخته گری
بهترین سئوکار تهران
بهترین سئوکار تهران

بهترین سئوکار | بهترین سئو کاران تهران – حسین محبی

شرکت سئو یا سئوکار فریلنسر

برای انجام خدمات سئو دو مسیر وجود دارد اول مراجعه به شرکت های سئو سایت و دوم همکاری با شخص سئوکار که بصورت فریلنسری فعالیت میکند و خدمات سئو ارائه میدهد.

از آنجا که موضوع بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان seo سابقه طولانی در کشور ما ندارد و علت آن هم عدم آشنایی با این مسئله و عدم فراگیر شدن کسب و کارهای اینترنتی است. البته در چند سال اخیر روند رشد چشمگیر بوده و با افزایش آگاهی، وب سایت های بسیار زیادی راه اندازی و به تبع آن سئو سایت ها نمودار صعودی پیدا نموده است.

سوال اساسی اینجاست آیا برای سئو سایت با یک شرکت خدمات دهنده سئو همکاری و قرارداد بسته شود یا اینکه از سئوکارهایی که چند سال در این حوزه مشغول فعالیت هستند و دارای نمونه کار هم میباشند؟ به نظر میرسد هر چه به جلو میرویم سمت و سوق صاحبان وب سایت ها از گرفتن خدمات سئو که با شرکت همکاری کردند به طرف سئوکاران فریلنسر که کاربلد و با تجربه هستند رو به افزایش است. بعبارت دیگر صاحبان کسب و کار ترجیح میدهند با یک سئوکار حرفه ای کار کنند تا با یک شرکت سئویی!!!!

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  درباره تولید جوراب زنانه

معرفی و آشنایی با بهترین سئوکارها

سئوکاران، همان افراد باهوشی هستند که با تحقیق و مطالعه بی وقفه، یک سایت و در نتیجه یک کسب و کار را به موفقیت می رسانند. مدیران سئو، آچار فرانسه وب سایت ها هستند.

امروز می خواهم بهترین سئوکاران ایران را به شما معرفی کنم. اطمینان دارم که بعد از خواندن رزومه آن ها متوجه کیفیت و ارزش کارشان می شوید.

شماره ۱: علی حسینی

اگر در مورد بهترین سئوکاران ایران با یک متخصص سئو صحبت کنید، بدون شک از علی حسینی نام می برد. مهندس علی حسینی، مرد شماره یک سئو ایران است.

شماره ۲: امین اسماعیلی

مهندس امین اسماعیلی به عنوان یکی از سئو کاران حرفه ای روزگار شناخته می شود. او پس از گذراندن دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران، وارد حوزه سئو و طراحی سایت شد.

شماره ۳: رضا شیرازی

مهندس رضا شیرازی، یکی از بهترین سئوکاران ایران هست که تحصیلات آکادمیک جالب توجهی دارد. او در زمینه برنامه نویسی و بازاریابی اینترنتی، مقالات و کتاب های زیادی را تالیف یا ترجمه کرده است.

شماره ۴: عادل طالبی

مهندس عادل طالبی، فارق التحصیل کارشناسی ارشد MBA گرایش مدیریت کسب و کار الکترونیک است. مهندس طالبی همواره می گوید: “من استاد نیستم. من بهترین نیستم”.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ردیاب سام ترک: گامی فراتر از امنیت

شماره ۵: مهدی رودکی

بهترین سئوکاران ایران، حرفه، دانش و تخصص خود را مدیون مهندس مهدی رودکی هستند. چراکه بنیانگذار سئو در ایران، مهدی رودکی است.

شماره ۶: بابک بنیادی

بابک بنیادی، فقط یکی از بهترین سئوکاران ایران نیست بلکه در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازرایابی محتوا هم فعالیت های گسترده ای دارد.

شماره ۷: محمد شهپری

یکی دیگر بهترین سئوکاران ایران، محمد شهپری است. سئو، تنها تخصص مهندس شهپری نیست بلکه او در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیز حرفای زیادی برای گفتن دارد.

شماره ۸: محسن طاووسی

مهندس محسن طاووسی، جزء بهترین سئوکاران ایران محسوب می شود. او سئو را یک علم می داند و معتقد است که در مورد سئو، فقط با دلیل و برهان می توان صحبت کرد.

شماره ۹: شهرام رهبری

در میان بهترین سئوکاران ایران، نام شهرام رهبری دیده می شود. شهرام رهبری مدیر سئو سایت های قدرتمند و پر آوازه ای مثل نمناک و نکست وان است.

شماره ۱۱: میلاد شولی

مطمئنا همه ما وب سایت دیجی کالا را می شناسیم. یکی از قوی ترین وب سایت های فروشگاهی در کشور، همین سایت محسوب می شود.

شماره ۱۲: امید دندان نما

بدون شک امید دندان نما یکی از سئوکارهای کاربلد و حرفه ای است که دارای چند دوره آموزشی نیز هست و بعنوان یک حرفه ای در سئو او را می شناسیم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اگر واقعیت های مفید و موثر در تبلیغات محیطی را بدانید، قطعا دست به کار خواهید شد!!-تایمز

حسین محبی

با توجه عملکرد حسین مخبی در موفقیت هایی که در پروژه های مختلف داشته و دارای سابقه ۵ ساله فعالیت در حوزه سئو و بهینه سازی سایت میباشد ایشان را هم میتوان بعنوان سئوکار حرفه ای معرفی نمود و از خدمات سئویی وی استفاده نمود.

بهترین های ارائه دهنده خدمات سئو

مطمئنا شرکت سئو Ignite visibility بهترین شرکت سئو در جهان است. در کشورمان ایران یکی از بهترین شرکت ها وبسیما است که از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه فعالیت سئو و ساخت وب سایت بوده و همیشه تلاش کرده است بهترین محصولات را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

پیام آخر:

برای انجام هرکاری و تصمیم عملی نیاز است که قبل از آن، بررسی های کافی صورت گرفته و با کارشناسان مربوطه مشورت نمود. در امر مهم سئو seo نیز اینگونه هست لازم است با توجه به شرایطی که دارید بهترین سئو کار ( با توجه به قیمت های منطقی تر و مناسب، حسین محبی عالی است) را ا نتخاب نمایید.

الماس تراشکاری

Check Also

نتیجه انتخابات، چه اثری بر قیمت میلگرد می‌گذارد؟

به گزارش آهن آنلاین- بنا بر اعتقاد کارشناسان، امکان افزایش قیمت میلگرد و سایر محصولات …

2 comments

  1. به نظر من آدمای معروف نه وقت میکنن سئوسایت ادمو انجام بدن هم خیلی دستمزد میگیرن بخاطر همین سایتهای متوسط مثل سایت ما رو قبول نمیکنن. تو اینا حسین محبی معروف نیست اما یکی از متخصص سئو تو تهران هست که تجربه خوبی داره.

  2. سئوکار فقط سلطان حسین محبی
    سایت منو زود آورد بالا سایت ایران کارخانه تو کلمات کلیدی خرید سوله خرید کارخانه اجاره در جاده مخصوص کرج…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *