فیلترهای سرامیکی ریخته گری
تبلیغات بازدیدی در روبیکا
تبلیغات بازدیدی در روبیکا

تبلیغات بازدیدی در روبیکا

تبلیغات بازدیدی در روبیکا

در ماه‌های اخیر کاربرد اپلیکیشن‌های داخلی به‌دلیل معضل فیلترینگ اینستاگرام و سایر پیام‌رسان‌های خارجی، بسیار بیشتر شده است. روبیکا یکی از این اپلیکیشن‌های کاربردی است که به تنهایی می‌تواند نیاز‌های مردم را در خصوص شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌ها رفع کند. بسیاری از مشاغلی که در اینستاگرام فعالیت بالقوه‌ای داشتند، امروزه در روبیکا نیز صفحات و کانال‌های فعالی در زمینه‌ی ارائه‌ی خدماتشان دارند. بسیاری از کانال‌هایی که تعداد اعضای بالایی دارند از طریق تبلیغ سایر کانال‌ها درآمد خوبی کسب می‌کنند. همچنین صفحات و کانال‌های تازه تاسیس، برای دیده شدن و جذب مخاطب هدف می‌توانند با پرداخت هزینه در این‌کانال‌ها تبلیغ داشته باشند‌. سایت‌ها و برنامه‌های متعددی مانند سایت نمادین، در زمینه‌ی تبلیغات در کانال‌های روبیکا فعالیت می‌کنند که به روش‌های زیادی کانال و صفحه شما را ارتقا می‌دهند. به هر حال در هر زمینه‌ی شغلی باید از روش‌های میانبری مانند تبلیغات استفاده کرد. این تبلیغات باید در جای درست و بهترین زمان انجام شود تا علاوه بر دیده شدن، رونق کسب و کار را نیز به همراه داشته باشد.

دلایل انتخاب روبیکا برای تبلیغات بازدیدی

با وجود تعدد برنامه‌های داخلی در حوزه‌ی پیامرسانی و شبکه‌های اجتماعی، انتخاب مناسب‌ترین آن‌ها کار دشواری است. با فیلتر شدن اینستاگرام و واتساپ باید دنبال یک آپ باشید که هر دو ویژگی را برای شما به ارمغان بیاورد. سازندگان روبیکا آن را طوری طراحی کرده اند که علاوه بر ویژگی پیام‌رسانی مانند واتساپ یا تلگرام، دارای بخشی به نام روبینو و ویترین است که تقریبا مشابه اینستاگرام عمل می‌کند. با نصب این برنامه علاوه بر این دو ویژگی می‌توانید از امکانات بانکی آن مانند خرید شارژ نیز برخوردار شوید. دانلود کردن انواع فیلم‌ها و رسانه‌های نیز مشخصه‌ی مثبت ارائه شده توسط روبیکا است. با این توصیفات روزانه تعداد کاربران این برنامه در حال افزایش بوده و بستری مناسب و البته کم هزینه برای دیده شدن یک کسب و کار تازه است.

مقدار اینترنتی که برای بسیاری از امکانات و خدمات ارائه شده در روبیکا لازم است به صورت نیم بها محاسبه می‌شود. این موضوع با وجود افزایش هزینه‌های بسته‌های اینترنتی برای بسیاری از کاربران خوشایند است. تبلیغات بازدیدی در روبیکا به دلیل اینکه تعداد اعضای فیک در این برنامه بسیار کم و علنا ناچیز است، بازخورد خوبی برای صاحبان کانال‌ها دارد. اگر می‌خواهید با هزینه‌ی کم تبلیغات در روبیکا موثر و مفیدی داشته باشید بهتر است کار را به کاردان بسپارید و از مجموعه‌های فعال در این زمینه کمک بگیرید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  راهنمای جامع خرید سوله دست دوم

سرعت بالای انتقال داده در روبیکا و امکان سفارشی سازی بخش‌های مختلف در این برنامه برای کاربران یک آپشن محبوب به‌حساب می‌آید. ضمن اینکه حریم شخصی و ایمنی در مکاتبات و تماس‌ها کاملا رعایت می‌شود. همه‌ی این‌ها روبیکا را به عنوان یک اپ محبوب معرفی می‌کند که کاربران میلیونی آن علاوه بر سرگرمی، تجارت آنلاین خود را هم در این اپلیکیشن انجام می‌دهند.

روش‌های تبلیغ در روبیکا را بشناسیم

حال که روبیکا را برای توسعه‌ی کسب و کار و یا خدمات خود انتخاب کرده اید بهتر است با روش‌های تبلیغ و افزایش مخاطب در این برنامه آشنا شوید. همان‌طور که گفته شد روبیکا شامل دو بخش پیام‌رسانی و صفحه اجتماعی است. در هر دو قسمت می‌توانید فعالیت کرده و رشد و پیشرفت شغلی‌تان را افزایش دهید. در ادامه روش‌های تبلیغی در روبیکا را که اغلب بازخورد بالایی دارند، توضیح می‌دهیم:

  • تبلیغ در کانال‌های روبیکا: در قسمت پیام‌رسان روبیکا این امکان وجود دارد که با ایجاد کانال مانند تلگرام افراد زیادی را جذب کرده و پست‌‌های متنی و تصویری را در این کانال‌ها منتشر کنید. روش‌های تبلیغ در این بخش به شرح زیر است:
  1. تبلیغ در اولین جایگاه: در بالاترین قسمت پیام‌رسان شما کانال‌هایی را مشاهده می‌کنید که هر چند ساعت یکبار تغییر می‌کنند. برای اینکه کانال خود را در این بخش تبلیغ کنید باید با پشتیبانی روبیکا ارتباط برقرار کنید.
  2. تبلیغ در کانال‌های با ممبر بالا: کانال‌هایی در روبیکا هستند که ممبر بسیار زیادی دارند، این کانال‌ها گزینه‌ی خوبی برای تبلیغ کانال شماست. روش کار به این صورت است که شما یک بنر از کانال‌تان را آماده کرده و در آن‌جا منتشر می‌کتید. تبلیغات بازدیدی در روبیکا همین کاری است که انجام دادید. به ازای تعداد تعیین شده ای بازیدی برای بنرتان باید مبلغی را به ادمین کانال پرداخت کنید.
  • تبلیغ در روبینو: در صفحه روبینو می‌توانید پست‌هایی مرتبط با کسب و کار خود انتشار دهید. برای اینکه این پست‌ها برای افراد بیَشتری به نمایش درآیند باید در صفحات با فالوور بالا تبلیغ کنید. یکی از پست‌هایتان را با هشتگ‌های مربوط و ترند در آن صفحات به اشتراک گذاشته و برای بازدید پست با تعداد مشخصی باید هزینه پرداخت کنید.
  • تبلیغ در سایت‌ها: در سایت‌های گوگل می‌توانید به صورت پاپ اپ کانال و صفحه روبیکا خود را با پیشنهاد‌های جذاب تبلیغ کنید.
پیشنهاد میکنیم بخوانید:  مهندس احمد احمدی شریف کیست؟

تبلیغات بازدیدی در روبیکا گرچه باعث دیده شدن پست یا کانال شما برای هزاران نفر می‌شود اما باید از این تعداد عده‌ای هم خریدار و خواهان محصول و خدمات شما باشند. بنابراین لازم است که این تبلیغات را در کانال‌های مرتبطی انجام دهید.

نکات مهم در تبلیغات بازدیدی در روبیکا

تبلیغات بازدیدی در روبیکا یک روش موثر و البته با بازدهی نسبتا بالا برای هدف شما از تبلیغ است. اگر شما فقط خواهان افزایش بازدید یک پست یا بنر هستید کارتان بسیار راحت است ولی اگر می‌خواهید افراد بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید کارتان کمی دشوار می‌باشد. در ادامه چند نکته در رابطه با افزایش بازخورد در تبلیغات بازدیدی در روبیکا به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • در وهله اول باید کانال یا صفحه‌تان را با پست‌های مربوطه پر کنید تا وقتی مخاطبی وارد آن شد نیاز یا خدمت خود را پیدا کند. تبلیغات بازدیدی در روبیکا را موقعی شروع کنید که کانال شما به اندازه کافی پست یا مطلب برای مخاطب داشته باشد و بتواند حداقل چند دقیقه‌ای مخاطب را در کانال نگه‌دارد.
  • اسم کانال یا صفحه بسیار اهمیت دارد، پروفایل باید یک تصویر جذاب، لوگو یا ترکیبی از این دو باشد. چون‌که مخاطب از محتوای کانال شما اطلاعی ندارد در تبلیغات بازدیدی در روبیکا، یک اسم مناسب یا پروفایل خاص نقش زیادی در جذب مخاطب دارد.
  • در قسمت بیو و معرفی صفحه یا کانال ، توضیحات مختصر و مرتبط بنویسید. بهتر است در صفحات روبینو برای ارتباط بیشتر به کانال مرتبط در روبیکا ارجاع داده شود.
  • تبلیغات بازدیدی در روبیکا باید در کانال‌های فعال و با مخاطبان واقعی انجام شود. در غیر این صورت بازخورد تبلیغ بسیار پایین می‌آید.
  • بنری که برای تبلیغ آماده می‌کنید باید شامل یک عکس از محتوای کانال یا صفحه به همراه جملات وسوسه کننده اما واقعی باشد. به‌گونه‌ای که فرد بازدید کننده تشویق شود که برای مشاهده محتوای بیشتر عضو کانال شما بشود.
  • در تبلیغات بازدیدی هرگز دروغ و اغراق به کار نبرید زیرا مخاطبان به اندازه کافی نسبت به فضای مجازی بی اعتماد هستند و دروغ را به‌راحتی تشخیص می‌دهند.
  • تبلیغات بازدیدی در روبیکا به دلیل اینکه اغلب مخاطبان ایرانی هستند باید با شرایط و عرف جامعه مطابقت داشته باشد.
پیشنهاد میکنیم بخوانید:  علائم دندان قروچه چیست؟

روش‌های پیدا کردن کانال‌ها و صفحات روبینو در تبلیغات بازدیدی

در تبلیغات بازدیدی در روبیکا نکته‌ای که بسیار اهمیت دارد انتخاب کانال یا صفحاتی است که قصد تبلیغ در آن‌ها را دارید. یک کانال با اعضای وافعی و مورد اعتماد برای آن‌ها اگر کانال شما را تبلیغ کند قطعا بازخورد بسیار بالایی از این تبلیغ نصیبتان می‌شود. برای پیدا کردن صفحات کافیست اسامی مرتبط با کانال یا صفحه خود را در ویترین جست‌وجو کنید. با بررسی صفحات پیشنهاد شده یکی را برای تبلیغ انتخاب کنید.

تبلیغات بازدیدی در روبیکا باید در کانال‌هایی که به صورت مرتب و منظم فعالیت می‌کنند انجام ‌شود. بهتر است مدت کمی در این کانال‌ها یا صفحات بمانید و از میزان فعالیت و تعداد بازدید آخرین پست‌هایشان اطلاع پیدا کنید.

از لحاظ زمانی ممکن است وقت زیادی از شما برای یافتن کانال و صفحه گرفته شود بنابراین باید از مجموعه‌های مرتبط با این‌ کار کمک بگیرید. سایت نمادین سابقه روشنی در افزایش تعداد ممبر (خرید ممبر روبیکا) و بازدید پست‌ها (خرید ویو روبیکا) در پیام‌رسان‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید تبلیغات بازدیدی در روبیکا را به سایت مذکور بسپارید. با مراجعه به این سایت می‌توانید از بسته‌های مختلفی که به ازای هر تعداد بازدید مبلغ مختلفی دارد استفاده کنید. بدانید که کسب و کار شما تنها از طریق تبلیغات، آن هم به روش درست است که رونق می‌گیرد.

الماس تراشکاری

Check Also

نتیجه انتخابات، چه اثری بر قیمت میلگرد می‌گذارد؟

به گزارش آهن آنلاین- بنا بر اعتقاد کارشناسان، امکان افزایش قیمت میلگرد و سایر محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *