فیلترهای سرامیکی ریخته گری

حول محور امام جمعه وحدت و همدلی در سلسله حاکم است

ایسنا/لرستان فرماندار سلسله گفت: همه تلاشمان این است پیشرفت کنیم و حول محور امام جمعه شهرستان یک وحدت و همدلی حاکم است.

میلاد شرفی عصر امروز سیزدهم اردیبهشت ماه در مراسم کلنگ‌زنی کارخانه تولید استیل کورد در شهرستان سلسله که با حضور معاون وزیر صمت و مدیران ارشد لرستان و شهرستان سلسله برگزار شد، افزود: سرمایه اصلی این دیار مردم آن است، مردمی ولایتمدار و انقلابی که در فضای حوزه و دانشگاه توانسته مفاخر بسیاری را به ایران اسلامی معرفی کند.

وی با بیان اینکه سطح سیاسی و فرهنگی مردم بالاست، افزود:  باید قدر این آنان را دانست چرا که اینجا سرزمین ظرفیت‌هاست.

فرماندار سلسله گفت: کلنگ‌زنی کارخانه استیل کورد صنعت بسیار ارزشمندی است و با این حرکت قدم در راه صنعتی کردن شهرستان می‌گذاریم و از همه مهمتر این مهم در دولت سیزدهم رخ داده است.

شرفی در ادامه از تلاش‌های دلسوزانه نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری‌ها در به ثمر نشستن این کارخانه تشکر کرد و ادامه داد: دکتر یحیی ابراهیمی با پیگیری‌های خود برای ایجاد این کارخانه روز مهمی را در شهرستان رقم زد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ۱۲ هزار میلیاردتومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکنواریز شد

وی خاطر نشان کرد: مردم و مسئولین سلسله همدل و یکدل حول محور امام جمعه شهرستان از یک وحدت برخوردارند و برای پیشرفت این دیار یک صدا تلاش خواهیم کرد تا آن رابه توسعه برسانیم.

فرماندار سلسله بر حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان تاکید و بیان کرد: با حمایت مسئولین لرستان تمام گره‌هایی که سر راه سرمایه‌گذاران است برداشته خواهد شد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

ترافیک سنگین در محور‌های چالوس و هراز-تایمز

۲۰:۴۵ – ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *