فیلترهای سرامیکی ریخته گری

خوابگاه متاهلی ۵۰۰ واحدی دانشگاه تهران بهمن ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود-تایمز


در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران درباره ساخت خوابگاه‌های متاهلی که در سال ۱۴۰۲ کلنگ زنی شد و قرار بود در طول ۲ سال تکمیل شود، توضیح داد: وعده دادیم در طول دو سال خوابگاه ساخته شود، اما با توجه به پیشرفت‌هایی که داشتیم این اتفاق کمتر از دو سال  خواهد افتاد و امیدوارم ۲۲ بهمن آینده شاهد افتتاح این مجموعه خوابگاه ۵۰۰ واحدی متاهلی باشیم.

او مطرح کرد: ما یک شوارای عالی معماری در دانشگاه تهران داریم و علاوه بر اینکه به دنبال تامین فضا‌های فیزیکی خود هستیم هدفمان این است که الگو‌های جدید معماری را هم به کشور وارد کنیم و در این زمینه هم  پیشگام باشیم.

او با بیان اینکه کار‌هایی را در دست اقدام داریم و  به زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد و اشاره به اقداماتی که از طریق کمک خیرین در حال انجام است، گفت: ما معتقد هستیم باید به صنعتی سازی که هم در برنامه هفتم به آن اشاره و هم توسط رئیس جمهور بر آن تاکید شده است، توجه شود؛ اما متاسفانه ما صنعت ساختمانمان خیلی در این بخش نوآور نیست.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شواهد جدید محققان برای تایید وجود نقطه "داغ‌زیستی" در ایرانبا کشف فسیل ۱۵ میلیون ساله خرچنگ

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: ما تلاش کردیم استاندارد‌ها را هم بهبود دهیم و جلساتی را در دانشگاه تهران با حضور رئیس مرکز تحقیقات مسکن کل کشور داشتیم.

مقیمی گفت: این وظایف ما نیست، اما در حال تغییر استاندارد‌ها هستیم و اتفاقا نتایج خوبی گرفته‌ایم. با شرکت‌های بزرگ پیمان کاری کشور که آمادگی دارند که ریسک کار‌های پیشگامانه را بپذیرند اقداماتی انجام دادیم و شاهد ارائه الگوی موفقی خواهیم بود که با هزینه پایین کیفیت بسیار مناسب و سرعتی بسیار بالاتر اتفاق می‌افتد. اگر  پروژه ۵۰۰ واحدی ما را به صاحب نظران ارائه  کنید  ۳ سال را پیش بینی می‌کنند، اما قول می‌دهم این زمان کوتاه‌تر خواهد شد و بهمن سال آینده شاهد افتتاح خوابگاه متاهلی خواهیم بود.  

او درباره ساخت مسکن برای اساتید و کارکنان دانشگاه نیز مطرح کرد: در شهر تهران تعدادی زمین داریم، اما از جهاتی قابل استفاده برای ما نیستند. انتظارمان این است زمین‌هایی که متعلق به دانشگاه هستند به منظور ساخت مسکن اساتید و کارکنان در اختیارمان قرار گیرد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شهرخبر - فواید بی‌نظیر فندق برای سلامت بدن


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

تصویر روز ناسا: مسیه ۶۶ از نزدیک-تایمز

۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ نجوم و فضا کهکشان مارپیچی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *