فیلترهای سرامیکی ریخته گری
پروژه مسکونی نیکان مروارید شهر
پروژه مسکونی نیکان

راهنمای خرید پروژه مسکونی نیکان مروارید شهر

مشخصات پروژه مطمئن نیکان

پروژه نیکان متشکل از ۶ بلوک ۱۴ طبقه میباشد که ۹ طبقه آن مسکونی ۱ طبقه لابی مشاعات و ۴ طبقه پارکینگ انباری است. در هر طبقه برج ۱۲ واحد مسکونی قراردارد. این پروژه در شهرک مروارید شهر ساخته شده است و به خاطر رقابت بالای موجود در این منطقه، از لحاظ کیفی در وضعیت بسیار بالایی ساخته میشود.

متراژ واحدهای پروژه نیکان ۷۰ تا ۱۵۰ متر مربع میباشد. در قرارداد تمام واحدها متراژ بطور میانگین ۱۰۰ متر مربع ذکر شده است. پروژه نیکان در کل ۷۰۰ واحد مسکونی میباشد.

رزومه تعاونی ثمین اجرای دقیق

شرکت تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق از تعاونی های اتحادیه نمونه رسا بوده و زیرمجموعه سازمان صنایع هوا و فضای وزارت دفاع است. تاسیس این تعاونی به سال ۱۳۷۰ برمیگردد ، رزومه این تعاونی تقریبا به ساخت ۴ هزار واحد مسکونی میرسد که بخشی از آنها را شرح میدهیم:

  • ساخت برج های پارسیا در شمال دریاچه
  • ساخت در شهرک نفت اشرفی اصفهانی
  • ساخت پروژه تجاری اداری آرتمیس
  • ساخت بیش از ۱۴۰ واحد ویلایی در تنکابن

بیشتر بخوانید : https://kordavar.ir/?p=19386

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  از اعتراض بورسی‌ها تا کاهش فروش

تحلیل پروژه نیکان مروارید شهر

محدوده شهرک مروارید شهر یکی از پر پتانسیل ترین مناطق تهران به شمار میرود و پروژه های بسیار زیادی در این منطقه در حال ساخت میباشد.این منطقه بدلیل گستردگی،آب و هوای عالی و دسترسی به مترو و مراکز خرید آینده بسیار درخشانی خواهد داشت.پروژه نیکان صالحیه هم یکی از پروژه های خوشنام در این منطقه میباشد که توسط تعاونی اجرای دقیق با رزومه بسیار قابل قبول در حال ساخت است.از مزیت های این پروژه که باعث شد این پروژه در ویترین فروش گروه سرمایه گذاری مروارید قرار بگیرد این است که این پروژه به اصطلاح از آب و گل درآمده و با دریافت مجوزات و اتمام گودبرداری اماده شروع پرقدرت خود میباشد.

پروژه مسکونی نیکان مروارید شهر

دسترسی های پروژه نیکان تعاونی ثمین

پروژه نیکان تعاونی ثمین به بهترین شکل و بهترین مصالح ساخته شده است. این پروژه فنس کشی شده است. گودبرداری هم اجرا شده و در مرحله ریختن فونداسیون است. پروژه نیکان تا بانک، مرکز خرید، مترو، پارک و فضای سبز فقط یک کیلومتر فاصله دارد. دریاچه، بیمارستان، فرودگاه و استادیوم ورزشی هم در فاصله ۲ تا ۵ کیلومتری این پروژه واقع شده اند. موقعیت و دسترسی پروژه نیکان از امتیازات مثبت آن است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  مقررات سفر به کشور آذربایجان به‌روز شد

موقعیت مکانی پروژه مسکونی نیکان مروارید شهر

پروژه نیکان در مروارید شهر واقع شده است و دسترسی به اتوبان همت ، حکیم ، تهران کرج و آزادگان را دارا میباشد همچنین در نزدیکی ایران مال یا بازار بزرگ ایران ، دریاچه چیتگر ، شهر بازی هزار و یک شهر نیز قرار دارد . اصله این پروژه تا مترو وردآورد، تقریباً ۲ دقیقه است.

همچنین از نظر موقعیت مکانی قرار گرفتن در منطقه مروارید شهر با توجه به موقعیتی که این منطقه در آینده خواهد داشت از لحاظ سرمایه گذاری میتواند خروجی خوبی داشته باشد.

قیمت پیش خرید پروژه برج های مروارید شهر

با توجه به نوساز بود شهرک و برج هایی که در آن ساخته می شوند میانگین قیمت خانه در این شهرک به نسبت ارزان تر و مناسب تر از برج های اطراف دریاچه چیتگر هستند و با ایجاد امکان پیش خرید واحد ها و از آنجا که اکثر برج های این شهرک با هزینه ساخت ۴ تا ۷ میلیون تومان در حال سخت هستند موقعیتی عالی برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری را فراهم می آورد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تکذیب شایعه فروش سهام شرکت‌های پتروشیمی ستاد اجرایی فرمانامام(ره)

قیمت تقریبی واحدهای تجاری – مسکونی پروژه تعاونی ثمین در چیتگر هر متر  ۵۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد. کسی که قصد خرید دارد باید برای خرید امتیاز هم مبلغی جداگانه پرداخت نماید. پرداخت مبلغ هر واحد تجاری- مسکونی به دو صورت نقدی و اقساط انجام می پذیرد. اولین پرداختی و حق امتیاز، ۱۵۰ میلیون می باشد. اقساط به دو شکل قابل پرداخت هستند. مبلغ اقساط با توجه به تعداد اقساط تعیین می شوند. خریداران می توانند ۴ قسط هر کدام به ارزش ۳۶ میلیون تومان بپردازند، یا اقدام به پرداخت ۶ قسط هر کدام به ارزش ۲۴ میلیون تومان کنند. مالک هر واحد، می تواند به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان نیز وام بگیرد. قیمت فروش آپارتمان وزارت دفاع هر متر مسکونی ۳ میلیون تومان است.‌ برای هر واحد مسکونی ۱۰۰ متری چیزی حدود ۳۱۰ میلیون تومان باید پرداخت شود.

قیمت ها به روز نیستند لذا خواهشمند است قیمت پروژه نیکان را از مسکن صدف پیگیری نمایید.

 

الماس تراشکاری

Check Also

مردم از مصارف غیرضروری آب بپرهیزند-تایمز

۱۶:۲۹ – ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ شرکت آب و فاضلاب کشور با صدور اطلاعیه‌ای تداوم تامین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *