فیلترهای سرامیکی ریخته گری

سارا و نیکا به ایران برمی‌گردن! | حضور خانم های بازیگر در فصل جدید سریال پایتخت

سارا و نیکا به ایران برمی‌گردن

انتشار خبر ساخت فصل هفتم پایتخت و غیبت سارا و نیکا فرقانی اصل، دوقلوهای این سریال، در شبکه‌های اجتماعی بازتاب‌های فراوانی داشت.
 

سارا و نیکا که از هشت ماهگی با مادرشان به برنامه تلویزیونی «به خانه برمی‌گردیم» می‌رفتند و در آنجا برای یک سریال انتخاب شدند، در گفتگوی تصویری درباره حضورشان در پایتخت گفتند:

«ما در اولین فصل پایتخت ۶ ساله بودیم و قرار بود فقط عکسمان در سریال باشد، اما بعد آقای تنابنده و مقدم دیدند که ما خیلی خوب بازی می‌کنیم و ترجیح دادند ما بازی کنیم.»
«تا وقتی خشایار الوند زنده بود، همه چیز متفاوت بود. او حتی لباس بازیگران را هم انتخاب می‌کرد و صدا و لحن آنها را هم درمی‌آورد. حالا هم تا آقای تنابنده هست، همه چیز خوب است، اما تا وقتی او بود، با محسن تنابنده انرژی فوق‌العاده‌ای وجود داشت.»
«از ته دلمان دوست داریم در پایتخت باشیم، چون با آن بزرگ شدیم و بخشی از زندگی‌مان شده است. اگر نباشیم، خوب یا بد باید بپذیریم، اما حتما دلمان خیلی تنگ می‌شود.»

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بازدید خزاعی از نمایشگاه کتاب و اظهارات داود فتحعلی‌بیگیدرباره ناشران تئاتری

سارا و نیکا در پاسخ به سؤالی درباره رقم دستمزدشان گفتند:

«درباره رقم دستمزدمان چیزی نپرسید، چون همین هم دوباره حاشیه می‌شود. فقط بگوییم برای ۶-۷ ماه که یک فصل بود، بالاتر از ۱۰۰ میلیون بوده است. ولی خب ما اگر واقعا به ما هیچ پولی نمی‌دادند هم باز بازی می‌کردیم. چون واقعا مثل خانواده ما بوده است.»

سارا و نیکا که در سوئد زندگی می‌کنند، درباره احتمال بازگشت به ایران گفتند:

«در فکر این هستم که برگردیم ایران. ما شخصا خودمان زندگی در ایران را بیشتر دوست داریم. اینجا ۶ ماه شب و ۶ ماه روز است و تحمل آب و هوا از همه سخت‌تر است. به هر حال ایران را دوست داشته باشی، هیچ جای دیگر به چشمت نمی‌آید.»

سارا و نیکا در پایان گفتگو درباره حاشیه‌های ایجاد شده برایشان گفتند:

«این حاشیه‌ها برای این بود که ما را خراب کنند. ما اصلا اعتقادی به حاشیه و جذب فالوئر و مخاطب نبودیم. بازیگر اگر کارش را درست انجام دهد، خود به خود دیده می‌شود و همیشه در بورس باقی می‌ماند. اصلا نیاز به ایجاد حاشیه برای نقش گرفتن و دیده شدن نیست. همیشه هم سعی کردیم از حواشی دور بمانیم.»

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  انتشار خاطراتی از جنگ که آبرویی برای کومله باقینمی‌گذارد
الماس تراشکاری

Check Also

تلوبیون همراه نامزد‌های ریاست جمهوری در انتخابات-تایمز

سامانه تلوبیون به عنوان نخستین سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صداوسیما مانند ایران‌صدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *