فیلترهای سرامیکی ریخته گری

طرز تهیه شیک لوتوس

بیسکویت لوتوس محصول شرکت بیسکوف، یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌هایی است که به تازگی در ایران موردتوجه قرار گرفته است. این بیسکویت خوشمزه با طعم متفاوتی که دارد، هر کسی را به خودش جذب می‌کند و از کودک و خردسال گرفته تا بزرگ و پیر، همه عاشقش هستند. جالب است بدانید که شیک لوتوس نیز جدیدا در کافه‌ها باب شده است.

در این مطلب از مجله تایمز، می‌خواهیم طرز تهیه شیک لوتوس را در کنار هم یاد بگیریم. برای تهیه این میلک شیک، می‌توانید از بیسکویت‌های لوتوس، یا از کرم لوتوس استفاده کنید. مزه این بیسکویت‌ها ترکیبی از مزه کوکی و شیرینی حاجی بادوم است و به همین دلیل، می‌توان ادعا کرد که میلک شیک لوتوس، یک شیک بسیار متفاوت خواهد بود.

مواد لازم در طرز تهیه شیک لوتوس

مواد لازم در طرز تهیه شیک لوتوس

برای تهیه این شیک خوشمزه، به مواد اولیه چندانی نیاز نخواهید داشت. مهم‌ترین چیزی که برای این نوشیدنی باید تهیه کنید، بیسکویت لوتوس است. باقی مواد اولیه به‌راحتی در دسترس هستند. اصولا طرز تهیه شیک بسیار ساده است. از دیگر شیک‌های ساده‌ای که می‌توانیم در خانه تهیه کنیم، شیک بیسکویت مادر است.

مواد لازم در تهیه شیک لوتوس:

بیسکویت لوتوس ۲ بسته
بستنی وانیلی ۶ تا ۷ اسکوپ (معادل ۱۲۵ گرم)
شیر پرچرب پیمانه (معادل ۹۵ میلی‌لیتر)
پودر بیسکویت لوتوس ۲ قاشق غذاخوری برای تزیین

این مقدار از مواد اولیه که برای طرز تهیه شیک لوتوس مشاهده کردید، جهت تهیه این نوشیدنی برای ۱ تا ۲ نفر مناسب است. در صورتی که تمایل دارید مقدار بیشتری برای مهمانی‌های بزرگ‌تر تهیه کنید، تنها کافی است که مواد اولیه را به نسبت مساوی، افزایش دهید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شهرخبر - سنجد را از هفت سین بردارید و بخورید / سم زدایی بدنو تقویت استخوان ها + 110 خواص عجیب

بیشتر بخوانید: طرز تهیه میلک شیک وانیلی

طرز تهیه میلک شیک لوتوس

برای تهیه این شیک خوشمزه، هیچ چالشی در برابر خود نخواهید داشت! حتی اگر توانایی آشپزی شما در حد جوش آوردن آب هم باشد، باز هم می‌توانید به سادگی این نوشیدنی را برای خود تهیه کنید. از دیگر شیک‌های ساده‌ای که می‌توانید تهیه کنید، باید به شیک نوتلا اشاره کنیم. طرز تهیه شیک نوتلا را نیز می‌توانید از مجله تایمز بخوانید.

جالب است بدانید که کل زمان آماده‌سازی این شیک، تنها ۱۰ دقیقه است؛ پس هر زمان که اراده کردید، می‌توانید آن را برای خود و عزیزانتان حاضر کنید. برای تهیه شیک لوتوس باید مطابق با مراحل زیر عمل کنید:

ابتدا بیسکوییت‌ها را از بسته‌بندی خارج کنید. سپس آن‌ها را در یک ظرف بزرگ بریزید و به کمک هر چیزی که می‌توانید، آن‌ها را خرد کنید. این کار باعث می‌شود که کار مخلوط‌کن راحت‌تر باشد و شیک شما با کیفیت بیشتری آماده شود.

مقداری از بیسکوییت‌های خردشده را جدا کنید و برای تزیین نهایی، کنار بگذارید. حال باقی بیسکوییت‌ها را داخل مخلوط‌کن بریزید. شیر را نیز به آن اضافه کنید. بستنی را که از قبل از فریزر بیرون آورده‌اید، داخل مخلوط‌کن بریزید.

اکنون مخلوط‌کن را روشن کنید و حدود ۲۰ تا ۳۰ ثانیه، تمام ترکیبات را با هم مخلوط کنید. اگر می‌خواهید شیک لوتوس غلیظ‌تری داشته باشید، می‌توانید مقدار بستنی را افزایش دهید. در مقابل اگر می‌خواهید شیک شما رقیق‌تر باشد، شیر را بیشتر کنید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شهرخبر - این داروی جدید بیماری چشم دیابتی را مهار میکند

بعد از اینکه به غلظت دلخواه خود رسیدید، می‌توانید شیک را در لیوان‌های مناسب بریزید. بهتر است که از لیوان‌های بزرگ‌تر استفاده کنید. در نهایت، مقداری از بیسکویت پودرشده را نیز روی شیک‌ها بریزید. اکنون شیک لوتوس شما حاضر است؛ نوش‌جان!

بیشتر بخوانید: طرز تهیه میلک شیک شکلاتی با شیرکاکائو تایمز

نکات مهم در طرز تهیه شیک لوتوس

در دستور تهیه شیک لوتوس، ما تلاش کردیم که تمام نکات لازم را به شما آموزش دهیم، اما خودتان هم به‌خوبی می‌دانید که هر دستور تهیه‌ای، جا برای بهتر شدن دارد. اگر شما هم می‌خواهید که میلک شیک لوتوس خوشمزه‌تری داشته باشید، بد نیست که نگاهی به این نکات داشته باشید و آن‌ها را به خاطر بسپارید:

  • به‌جای استفاده از بیسکوییت لوتوس، می‌توانید از کرم لوتوس استفاده کنید. غلظت و میزان آن به سلیقه خودتان بستگی دارد.
  • به‌جای استفاده از شیر ساده پرچرب، می‌توانید از شیر نارگیل هم استفاده کنید تا مزه شیک خود را خاص‌تر کنید.
  • می‌توانید در این شیک از مقداری موز نیز استفاده کنید.
  • اگر دوست دارید که غلظت شیک شما خیلی زیاد باشد، می‌توانید از مقداری خامه ساده نیز در آن استفاده کنید.
  • اگر حس می‌کنید که شیرینی شیک شما به‌اندازه نیست، می‌توانید مقداری عسل در آن بریزید.
  • می‌توانید برای تزیین شیک‌های خود از سس کارامل نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: انواع میلک ‌شیک و خواص آن

ارزش غذایی شیک لوتوس

ارزش غذایی شیک لوتوس

این بخش از مقاله، مربوط به آن‌هایی است که رژیم غذایی دارند و به خورد و خوراک خود اهمیت بسیاری می‌دهند. اگر دوست دارید که قبل از نوش‌جان کردن این نوشیدنی خوشمزه از ارزش غذایی آن اطلاع پیدا کنید، این بخش برای شماست. شما می‌توانید ارزش غذایی شیک لوتوس را در جدول زیر مشاهده کنید:

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شهرخبر - این علائم ۳ سرطان شایع است
انرژی ۵۶۸ کیلوکالری
چربی ۳۲ گرم
سدیم ۱۴۱ میلی‌گرم
کلسیم ۲۶۷ میلی‌گرم
کربوهیدرات ۶۱ گرم
پتاسیم ۳۷۴ میلی‌گرم
آهن ۱ میلی‌گرم
پروتئین ۱۰ گرم
کلسترول ۶۵ میلی‌گرم
فیبر ۱ گرم
ویتامین ث ۱ گرم

کلام آخر

در این مقاله از بلاگ تایمز، با طرز تهیه شیک لوتوس آشنا شدیم. این شیک یکی از متفاوت‌ترین و خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌هایی است که در طول عمر خود خواهید خورد. طرز تهیه این شیک بسیار ساده است و به مواد اولیه اندکی نیاز دارد. شما می‌توانید این شیک را به‌راحتی در خانه تهیه کرده و از نوش‌جان کردن آن، کمال لذت را ببرید. همین الان راهی آشپزخانه شوید و برای تهیه میلک شیک لوتوس، آستین بالا بزنید!

سوالات متداول

آیا می‌توان در شیک لوتوس کاکائو ریخت؟

هرچند که در دستور تهیه اصلی این شیک، کاکائو وجود ندارد، اما شما می‌توانید بسته به ذائقه خود، از کاکائو یا شکلات آب‌شده استفاده کنید.

شیک لوتوس را چقدر می‌توان در یخچال نگه داشت؟

بهتر است که این شیک را به صورت تازه مصرف کنید. در غیر این صورت می‌توانید آن را تا یک شب در یخچال نگهداری کنید.

آیا میلک شیک لوتوس برای سلامتی مفید است؟

این شیک به دلیل مقدار بالای کلسیمی که دارد، می‌تواند برای سلامتی مفید باشد. اما بهتر است به دلیل کالری و قند زیاد، از مصرف زیاد آن پرهیز شود.

الماس تراشکاری

Check Also

نتیجه انتخابات، چه اثری بر قیمت میلگرد می‌گذارد؟

به گزارش آهن آنلاین- بنا بر اعتقاد کارشناسان، امکان افزایش قیمت میلگرد و سایر محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *