فیلترهای سرامیکی ریخته گری

عزیززاده: دوست داشتم نکونام سال گذشته سرمربی استقلال می‌شد/ باید به داد فوتبال ایران رسید

حمید عزیززاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تایمز، درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و قرار گرفتن این تیم در صدر جدول، ادعای ما را ثابت می‌کند. استقلال امتیازهای خوبی گرفته است و اگر اجازه دهند، می‌تواند مثل همیشه جزو مدعیان قهرمانی باشد. در ورزش ما به خصوص در فوتبال، رابطه‌ها حرف اول و آخر را می‌زند، اما این بار شاید جزو معدود دفعاتی باشد که توانایی و لیاقت‌ها در استقلال حرف اول را می‌زند. استقلال هم مهره‌های خوبی دارد و هم کادرفنی قوی.

وی افزود: یادمان نرود همیشه نمی‌توان به داشته و نداشته‌های یک تیم فکر کرد. استقلال همیشه استقلال است و حمایت میلیون‌ها هوادار را دارد. اگر برخی‌ بحث نبود ستاره و چهره در استقلال را مطرح می‌کنند، باید گفت کسانی که امسال انتخاب شده‌اند، قطعا یکسری توانایی داشته‌اند. چهره در فوتبال باید ساخته شود. در فوتبال دنیا نیز، بازیکنان سطح باالا کمتر شده‌اند. در جام جهانی‌های گذشته بودند بازیکنانی که سطح بالاتری نسبت به بقیه داشتند ولی فوتبال در حال حاضر پیشرفت کرده است و همه بیشتر در یک سطح قرار دارند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شهرخبر - ریخت و پاش النصر به پای رونالدو سوژه تمسخرشد

مربی پیشین تیم فوتبال امید استقلال با اشاره به عدم زیرساخت کافی برای توجه به تیم‌های رده پایه تیم‌ها گفت: دوست داشتم جواد نکونام سال گذشته سرمربی استقلال می‌شد، چون بازیکنان ایده‌آلی در تیم امید حضور داشتند و می‌توانستند از آکادمی به تیم بزرگسالان ببرند. تغییرات بی‌خودی و حاشیه‌های بی‌جهت به آکادمی استقلال ضربه زد. مطمئن بودم با حضور نکونام در استقلال و همینطور حضور آرش برهانی در آکادمی، چند بازیکن امید و جوانان استقلال به تیم بزرگسالان می‌رفتند.

عزیززاده ادامه داد: نساجی مازندران هفته گذشته در آسیا بازی داشت و کاری ندارم تیم مقابلش چه سطح داشت اما مهدی رحمتی به مدافعی به اسم امیرسام دلیری فرصت بازی داد تا تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کند. برای بازی در سطح آسیا، باید توانایی داشته باشید. دلیری بازیکن امید و جوانان استقلال بود. باشگاه استقلال نهایت قراردادی که با امثال دلیری می‌بست ۵۰۰ میلیون تومان بود. استقلال با شمس آذر قزوین بازی کرد که یکی از بهترین بازیکنان شمس آذر محمد رضایی در خط دفاعی این تیم بود. رضایی هم بازیکن امید استقلال بود. این دو بازیکن را سال گذشته به تیم بزرگسالان استقلال معرفی کردند و چند جلسه‌ای تمرین کردند اما گفتند آنها را نمی‌خواهیم. بازیکن می‌گوید می‌خواهم به تیم بزرگسالان نساجی بروم، مطمئنا ما هم می‌گوییم باید بروی تا پیشرفت کنی. به همین راحتی، دو بازیکن امید استقلال رفتند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  احسان حدادی رسماً خداحافظی کرد

وی در پایان گفت: خیلی‌ها گفتند تیم نوجوانان ایران در جام جهانی اندونزی چقدر خوب بود و به به و چه چه کردند اما باور کنید نتایج ایده‌آل نبود. ما در گروه‌مان سوم شدیم و سپس به مراکش باختیم. برزیل را شکست دادیم و مقابل انگلیس باختیم. از این دو تیم کدام یک از آنها بالا رفتند. فینال این مسابقات بین فرانسه و آلمان برگزار شد. تا زمانی که به داد فوتبال‌ مان نرسیم هیچ چیزی عایدمان نمی‌شود، حالا می‌خواهد استقلال باشد یا هر تیم دیگری. با روشی که در پیش گرفته‌ایم فقط سر خودمان را کلاه می‌گذاریم.

انتهای پیام/

الماس تراشکاری

Check Also

باشگاه پرسپولیس در آرامش و سکوت بهترین بازیکنان را جذب می‌کند-تایمز

۲۲:۴۳ – ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ سرمربی اسپانیایی سرخپوشان در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه درباره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *