فیلترهای سرامیکی ریخته گری

فال حافظ دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ | فال حافظ متولدین ماه های مختلف | نیت کن، خیر است

فال حافظ دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه کنید 

فال حافظ ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۱۲۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تنها ثروت تو در زندگی عشق و ایمان است و دستت از پول و مال دنیا تهی است با این همه موفقیت با توست و خدا تو را در هر حال یاری خواهد کرد و اجر کارهای نیک تو را به بهترین نحو خواهد داد به شرط آن که تو نیز او را فراموش مکنی. هر نیتی که در دل داری با توکل به خدا عملی کن که موفق خواهی شد.

فال حافظ ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۴۳۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در زندگی گذشته خود موقعیت های فراوانی داشته ای و امکاناتی که هرگز از آنها استفاده مطلوب نکرده ای و عمر خود را بیهوده هدر داده ای. اکنون که خداوند به تو عنایتی فرموده و فرصتی دیگر در اختیارت قرار داده است، غفلت مکن که وقت آن رسیده که به مراد دل خود برسی و از درد و غصه رهایی یابی

.فال حافظ ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۲۶۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خداوند به قدر کفایت از نعمات خود تو را برخوردار کرده است. قصد سفر تو برای به دست آوردن سود بیشتر به صلاحت نیست. حرص و طمع بیهوده نورز و برای سود بیشتر زیر منت دیگران نرو و به دنبال رضای خدا باش که برای خیر دنیا و آخرت برای تو کافی است

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  از دزفول تا پاستور؛ محمد مخبر کیست؟-تایمز

.فال حافظ ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۲۳۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست از کسی که دوستش داری جدا شده ای و برای بازگرداندن او حاضری جان خود را هم فدا کنی. آرزومند بازگشت او هستی چون می دانی که با او به اوج سعادت می رسی. ولی بدان که او از حال تو غافل است و اگر علاقه تو را نسبت به خود بداند، به سویت باز می گردد. پس به خود جرات بده و با او صحبت کن که کارها درست می شود.

فال حافظ ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد 

جواب فال شما: غزل شماره ۴۲۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

او را بیش از هرکس و هر چیز دوست می داری و ترس از دست دادن او پیوسته آزارت می دهد. شدت علاقه تو به او و بی تابی هایت به حدی است که دیگران تو را سرزنش می کنند اما برای تو اهمیت ندارد. تنها از سرزنش او دلگیری، اما بدان که مقصر کسی جز تو نیست. به خاطر داشته باش که در همه حال باید حد و حدود خود را حفظ کنی و هرگز از حد خود پا را فراتر نگذار تا برای او همیشه عزیز باشی.

فال حافظ ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور 

جواب فال شما: غزل شماره ۲۹۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیت و آرزویی در سر داری که با جدیت تمام آن را دنبال می کنی، ولی گاهی در این مسیر دچار شتابزدگی می شوی. صبر و شکیبایی کلید حل مشکلات است. شما در یک قدمی پیروزی ایستاده اید. کافی است از فرصتهای بدست آمده نهایت استفاده را ببرید تا با خیال راحت شاهد پیروزی را در آغوش بکشید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  این شعر ها را برای مادرت بخون | 10 شعر زیبا برای مادر

فال حافظ ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مهر 

جواب فال شما: غزل شماره ۲۲۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

رازی در دل نهفته داری و از درد عشقی رنج می بری که تو را بیمار و بیقرار کرده است. نهایت تلاش خود را در این راه کرده ای و کمترین نتیجه ای تاکنون به دست نیاورده ای. بدان که اگر با دل پاک و نیت صادق از خدا مدد بخواهی، آن یگانه تو را یاری خواهد نمود.

فال حافظ ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آبان 

جواب فال شما: غزل شماره ۳۹۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انتخاب تو به حق بهترین انتخاب است. بیش از این طمع کردن به صلاح تو نیست. مطمئن باش از آنچه بدست آورده ای بهتر نخواهی یافت، پس به قول قدما در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست. هرچه سریعتر نیت خود را عملی نما و به وسوسه های دیگران توجهی نکن

.فال حافظ ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آذر 

جواب فال شما: غزل شماره ۱۸۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام زندگیت را در گرو عشقی نهاده ای و همه چیزت را وقف دلدار نموده ای اما بدان که اصلی ترین عامل موفقیت در راه عشق، صبر و شکیبائیست و تو را تحمل باید، چرا که همانطور که خودت هم می دانی پایبندی به این عشق برای تو بهترین راهیست که به خوشبختی و سعادت منتهی می شود

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فال حافظ جمعه 24 شهریور | ای حافظ شیرازی ...

.فال حافظ ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین دی 

جواب فال شما: غزل شماره ۴۸۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گره تمام مشکلات تو به دست توانای او باز می شود، اما وجود بعضی از افراد مغرض در این میانه مانع از ایجاد ارتباط بین تو و او می شود. سوءتفاهمات را با کمال جسارت و صداقت برطرف کن تا او تو را به مراد دل برساند. فقط فراموش نکن که باید صادق باشی.

فال حافظ ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن 

جواب فال شما: غزل شماره ۴۳۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سر عشق و محبت رازی نیست که بتوان در بر هر کسی از آن سخن گفت، چه بسا انسانهایی که تا آخر عمر از این لذت بی خبر مانند. تو که قدم در این راه گذاشته ای باید مصمم و بی پروا پیش بروی و بدانی که عشق طوفانی است که تنها کسانی از آن به سلامت عبور خواهند کرد که عزمی آهنین و روحی به وسعت دریا داشته باشند که این کار هر کسی نیست.

فال حافظ ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند 

جواب فال شما: غزل شماره ۱۶۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از جان و دل مایه گذاشتی و سعی بسیار کردی که به آرزوی خود برسی ولی بی فایده بود و از تلاشت نتیجه ای نگرفتی. بیش از این پافشاری در این راه به صلاح تو نمی باشد. بهتر آن است که در دیگری را بزنی و فرصتها را از دست ندهی که پشیمانی به بار خواهد آورد.

الماس تراشکاری

Check Also

به نام تبیین به کام تخریب-تایمز

نامزد‌ها با ارائه برنامه‌های‌شان به شکل تبیینی، جلوه‌ای از بلوغ و کارآمدی خود را درمعرض …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *