فیلترهای سرامیکی ریخته گری

محمدخانی: با ذهن برنده به قهرمانی آسیا آمدیم/ برای جهانی باید از اکنون برنامه‌ریزی کنیم

مربی تیم ملی هندبال دختران نوجوان گفت: بازیکنانم از شروع تمرینات با ذهن برنده وارد زمین شدند و توانستند امروز مزد زحمات‌شان را بگیرند.

فاطمه محمدخانی بعد از برد تیم ملی هندبال دختران نوجوان مقابل سوریه و قهرمانی در آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا اظهار کرد: بازیکنانم از ابتدا بازی را در دست داشتند و برنده بودند. ما توانستیم در پایان این مسابقات بدون شکست مقام اول آسیا را برای اولین بار کسب کنیم.

مربی تیم ملی هندبال دختران نوجوان در ادامه گفت: بازیکنانم از شروع تمرینات با ذهن برنده وارد زمین شدند و توانستند امروز مزد زحمات‌شان را بگیرند. اردوهای منظمی داشتیم و این‌ها سبب شد که با هماهنگی به ۸ امتیاز برسند.

محمدخانی به آمادگی بازیکنان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: بعد از این بازی‌ها ما باید اردوهای تیم ملی را ادامه دهیم و برای جهانی آماده شویم. از اکنون باید برنامه‌ریزی‌ها را شروع کنیم تا بازیکنان آمادگی لازم را کسب کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شهرخبر - واکنش جنجالی گولسیانی به اتفاق عجیب در بازی بامس

او ادامه داد: باید در پایان از پاکدل، رییس فدراسیون هندبال و خانم دهقانی، نایب رییس زنان فدراسیون هندبال تشکر کنم که از دختران حمایت کردند. هم‌چنین باید از آقای اکبرآبادی مدیر فنی و خانم رضائیان تشکر کنم که برای آمادگی این تیم تلاش زیادی کردند. شاگردانم کسب مقام اول آسیا را به عنوان عیدی به مردم ایران تقدیم می‌کنند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

عبور کاروان ایران در مراسم افتتاحیه المپیک زیر بارش شدید باران در رودخانه سن+ فیلم-تایمز

۲۳:۰۳ – ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *