فیلترهای سرامیکی ریخته گری

نقش دربی در بازگشت لقب گل‌محمدی!

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تایمز، در خصوص شرایط پرسپولیس بعد از پیروزی برابر هوادار گفت: پس از باخت به الدحیل و حاشیه‌هایی که به وجود آمد،‏ پرسپولیس نیاز مبرمی به پیروزی مقابل هوادار داشت چون بازیکنان به شدت به لحاظ روحی و روانی تحت فشار بودند. این برد باعث شد دوباره هواداران به تیم اعتماد کنند و حالا پرسپولیس با شرایط بهتری مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص دربی روز پنجشنبه خاطرنشان کرد: این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و هر دو تیم هم با شرایطی خاص مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. بدون شک این مسابقه هم برای پرسپولیس و هم برای استقلال یک بازی سخت و حساس خواهد بود و نمی‌توان به سادگی نتیجه را پیش‌بینی کرد. تیمی که از لحاظ روحی در وضعیت بهتری قرار داشته باشد و بازی را خوب شروع کند شانس بیشتری برای برد خواهد داشت. 

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به لقبی که هواداران به سرمربی تیم داده‌اند، یادآور شد: بدون شک این بازی برای یحیی گل‌محمدی و شاگردانش بسیار مهم است و اگر او موفق به شکست دادن استقلال شود دوباره نزد هواداران پرسپولیس امپراطور خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تورنمنت کشتی آزاد زاگرب| عموزاد کشتی نگرفت؛ توانیان طلاییشد/ برنز ابراهیم‌زاده در اولین مسابقه رنک‌دار

منافی عنوان کرد: کمبود بازیکن به پرسپولیس لطمه زد و این تیم در فصل نقل و انتقالات هم نتوانست مهاجم ششدانگ و گلزن جذب کند. این یک مشکل بزرگ برای پرسپولیس است و از طرفی می‌بینیم که حملات با تعداد بازیکنان کمتری صورت می‌گیرد. با این حال امیدوارم پرسپولیس برنده دربی باشد و اگر این اتفاق رخ دهد دوباره این تیم روزهای شیرین گذشته را تجربه خواهد کرد. 

انتهای پیام/

الماس تراشکاری

Check Also

باشگاه پرسپولیس در آرامش و سکوت بهترین بازیکنان را جذب می‌کند-تایمز

۲۲:۴۳ – ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ سرمربی اسپانیایی سرخپوشان در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه درباره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *