فیلترهای سرامیکی ریخته گری

پذیرایی داریوش ارجمند از زائران اربعین/ بازیگر مالک اشتر از رسانه‌های مدعی آزادی انتقاد کرد + فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تایمز، امسال تعدادی از هنرمندان عرصه‌های مختلف به ویژه سینما و تلویزیون، در حماسه راهپیمایی اربعین شرکت کردند. داریوش ارجمند بازیگر نقش مالک اشتر در سریال امام علی(ع) یکی از این بازیگران بود که در کنار مهران رجبی، مجید شهریاری، ابوالفضل همراه، کارگردان و بازیگر نقش کوفی و چند بازیگر دیگر در مسیر راهپیمایی اربعین حضور پیدا کردند. 

ویدئویی از پذیرایی داریوش ارجمند، محمد فیلی و اسماعیل خلج در مسیر نجف به کربلا حکایت دارد. بازیگرانی که در سریال‌های فاخری حضور پیدا کرده‌اند و مخاطبان با سریال‌های امام علی(ع) و نقش ویژه ارجمند به عنوان بازیگر مالک اشتر و فیلی که نقش ویژه شمر در سریال «مختارنامه» به یادگار گذاشت. 

.

محمد فیلی بازیگر سریال «مختارنامه» از ارادتش به امام حسین(ع) و شکوه و عظمت پیاده‌روی اربعین گفت و داریوش ارجمند ضمن اشاره به حضور گسترده مردم و اعتلای شعار «هیهات مناالذله» از سکوت و سانسور رسانه‌های مدعی آزادی در قبال این راهپیمایی انتقاد کرد. او گفت: این رسانه‌ها کوچکترین اتفاق ممکن را پوشش رسانه‌ای می‌دهند اما از این پیاده‌روی با عظمت و با شکوه هیچ خبری کار نمی‌کنند، افراد زیادی در این گرما و مشکلات به پیاده‌روی پرداخته‌اند، البته تحلیل‌گران آنان خوب عظمت این پیاده‌روی را درک می‌کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  سایه شوم دلالان بالای سر جانبازان مشمول دریافت خودرویوارداتی + عکس

او تأکید کرد که امام حسین(ع) بزرگترین شهید تاریخ بشریت است. وظیفه ما بردن پیام ایشان برای جوامع و جهان و توضیح این نکته است که ایشان چرا قیام کردند و چرا شهید شدند.

انتهای پیام/

الماس تراشکاری

Check Also

تلوبیون همراه نامزد‌های ریاست جمهوری در انتخابات-تایمز

سامانه تلوبیون به عنوان نخستین سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صداوسیما مانند ایران‌صدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *