فیلترهای سرامیکی ریخته گری

یک هفته پلمب رستوران‌های متخلف به خاطر فروش گوشت تاریخ مصرف گذشته

حسن بیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات شهرستانهای استان تهران گفت: گشت‌های مشترک نوروزی برای نظارت بر مواد غذایی، پوشاک و رستوران‌ها آغاز شده است و تعزیرات در زمینه‌های کم فروشی و گران فروشی در حومه تهران و شهرستان‌های استان تهران با متخلفین برخورد می‌کند.

به گفته‌ حسن بیگی، بیشترین تخلف گران فروشی در صنف خشکبار است که در گشت‌های تعزیرات از برخی فروشگاه‌های متخلف آجیل و پسته ۳۰ الی ۴۰ هزار تومان گرانتر از قیمت مشخص شده به فروش میرفت و در رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها فروش گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته بود که مغازه دار تا ۴۸ ساعت فرصت دارد مواد فاسد شدنی رو خارج کند و اجازه فروش هم ندارد. بعد از خروج هم مغازه به مدت ۱ هفته پلمب می شود. همچنین ۱ تن مواد غذایی فاسد و غیر مجاز معدوم و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

رئیس گشت‌های مشترک تعریرات استان تهران گفت: در خشکبار و آجیل‌ عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور معتبر و گران فروشی تخلف محسوب می‌شود و تا کنون بیش از ۵۰ مورد از فروشگاه‌های متخلف پلمپ شده است، صبح امروز در یک قصابی ۷۵ کیلو گوشت تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شده است، از همین جهت هموطنان دقت کنند با اعلام دامپزشکی باید قصابی‌های مجاز گوشت چرخ کرده را در حضور مشتری چرخ نمایند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ثبت زلزله‌ ۴ در استان سمنان و ۲.۵ در استان تهران/نیشابور بازلزله ۳ لرزید

حسن بیگی گفت: گشت‌های تعزیرات از ۹ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۵ تا ۱۹ نظارت می‌کنند که بیشتر این گشت‌ها در شهرری و باقر شهر است، در شهرری ۴ گشت در صبح و ۴ گشت در شب وجود دارد.

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *