فیلترهای سرامیکی ریخته گری
استراتژی سئو

۷ مرحله برای موفقیت: یک استراتژی حرفه ای سئو سایت چگونه است

در ابتدای توسعه پروژه، اکثر صاحبان وب سایت حتی به این فکر نمی کنند که استراتژی موثر و حرفه ای سئو آنها چگونه به نظر می رسد. در اغلب موارد، به نظر آنها می رسد که یک (حداکثر دو) ابزار برای دستیابی به نتایج کافی است، که آنها مایل به اختصاص بودجه هستند. و اگر پس از یک ماه کار معجزه ای اتفاق نیفتد، این سوال پیش می آید: “چرا تعداد مشتریان کمتر از حد انتظار من وجود دارد؟” پاسخ بسیار ساده است – ارتقاء وب سایت مستلزم توسعه همه جانبه است. و خود این فرآیند باید به طور مداوم و بدون توقف و استراحت ناهار انجام شود.

واضح است که استراتژی حرفه ای سئو بسته به ویژگی های منبع شکل می گیرد. اما هنوز ۷ مرحله اجباری وجود دارد که بدون آنها ارتقاء وب سایت غیرممکن است. قبل از اینکه به سراغ متخصص سئو بروید، باید بدانید که هنگام تبلیغ سایت خود از چه قوانینی باید پیروی کنید.

۷ فرمان ارتقاء وب سایت

صاحبان مشاغل به ۲ دسته تقسیم می شوند. اولی ها به کسی اعتماد ندارند و ترجیح می دهند خودشان را تبلیغ کنند. دومی این حوزه مسئولیت را به یک متخصص استخدام شده واگذار می کند. اما هر دو باید نتیجه به دست آمده را ارزیابی کنند. بنابراین، درک اصول اساسی مهم است:

ترفیع یک فرآیند است. آیا متوقف شده اید؟ برای مدتی با اینرسی به حرکت خود ادامه خواهید داد، اما به زودی از شما سبقت گرفته خواهد شد و باید به عقب برگردید.
وب سایت یک ابزار است. و مانند هر ابزار دیگری، باید نحوه استفاده از آن را بدانید. فقط به این دلیل که شما آن را ایجاد کرده اید شروع به تولید نتایج نمی کند.
منابع به سرعت از جستجو ناپدید می شوند، اما به آرامی باز می گردند و حتی با سرعت بیشتری شتاب می گیرند.
با غفلت از یکی از کانال های تبلیغاتی، بخشی از مخاطبان هدف خود را از دست می دهید. اما مشتریان می توانند همه جا باشند: در شبکه های اجتماعی، در سایت های شریک، در YouTube (و بسیاری از مکان های دیگر).
یک وب سایت در اینترنت مانند یک مرجع در زندگی است. ابتدا شما برای او کار می کنید و سپس او برای شما کار می کند.
ارتقا بدون زمان و تلاش غیرممکن است. و هر صاحب کسب و کار و متخصص باید این را درک کند.
حالا می‌توانیم سراغ استراتژی برویم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  از جو دوسر پرک چه چیزهایی میدانید؟

مرحله ۱: هدف خود را مشخص کنید

بیایید با جهانی شروع کنیم.

آیا می خواهید محصول خود را در کشورهای آفریقای جنوبی بفروشید؟ عالی. برای انجام این کار، کافی است یک وب سایت به زبان انگلیسی ایجاد کنید (بله، آنها در آفریقا انگلیسی صحبت می کنند) و آن را تحت شرایط جغرافیایی مورد نیاز تبلیغ کنید. اگر بخواهید محصول خودتان را در تهران بفروشید خوب برنامه تفاوت پیدا میکند چرا که هدف تغییر کرد.

میخوای بهم بگی چجوری میشه یک میلیون دلار یا یک میلیارد در آورد؟ به گفته Serpstat، هزاران نفر می خواهند بدانند.

تصمیم گرفتی؟ بیایید ادامه دهیم.

ما شروع به شکستن مسیر به اهداف کوچک، روشن و دست یافتنی می کنیم. به عنوان مثال ۱۰۰ سفارش در ماه از طریق وب سایت دریافت کنید.

مرحله ۲٫ یک تجزیه و تحلیل طاقچه انجام دهید

چه سوالاتی در بین مخاطبان هدف شما محبوب هستند؟ او چگونه محصولات یا خدمات را جستجو می کند؟ به عنوان مثال، شکلات ها حدود ۷۲۰ بار در ماه جستجو می شوند. طبق موتور جستجوی گوگل.

با شناخت مشکلات این افراد می توانید راه حلی برای آنها ارائه دهید. اگر محصول شما نیازهای مخاطب هدف شما را برآورده نمی کند، حتی یک وب سایت پیشرفته هم برای کسب و کار شما سودی نخواهد داشت. به یاد داشته باشید که یک وب سایت فقط یک ابزار بازاریابی است. شما نباید بدون درک روشن از وضعیت درگیر آن شوید.

مرحله ۳٫ تجزیه و تحلیل رقبا

پس از مطالعه مخاطبان هدف خود، رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید. از چه کانال هایی برای جذب استفاده می کنند، چقدر ترافیک دریافت می کنند؟ این اطلاعات به شما این امکان را می دهد که بردار مناسبی را برای توسعه وب سایت انتخاب کنید.

اما مراقب باشید! شما نمی توانید یک سایت جدید را با رهبران بازار مقایسه کنید.

ابتدا «رده وزنی» خود را مشخص کنید و رقبای موفق در آن را شناسایی کنید. و از ماستودون ها ایده های جالبی بگیرید (و حتی سعی کنید آنها را اجرا کنید).

مرحله ۴٫ جمع آوری هسته معنایی سایت

“ترفیع با معناشناسی شروع می شود” – هیچ یک از بزرگان این عبارت را نگفته اند، بنابراین ما آن را خواهیم گفت.

چرا ارزش شروع با هسته معنایی را دارد؟

مرحله ۲ را ببینید. اما جمع آوری درخواست ها فقط برای درک مخاطبان شما انجام نمی شود. هدف از تبلیغ این است که به خریدار بالقوه ای که درخواستی را در نوار جستجو وارد می کند نشان دهد که وب سایت شما در اولین موقعیت ها قرار دارد. و برای انجام این کار، باید پرس و جوها را بدانید و صفحات سایت را برای آنها تنظیم کنید. راه دیگری نیست.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آگاهی از نکات مهم ثبت شرکت، اقامت و خرید ملک در گرجستان

مرحله ۵٫ وب سایت از نظر فنی آماده است

برای ارتقای موفقیت آمیز، سایت باید قوانین موتورهای جستجو را رعایت کند.

او باید:

سریع بار می شود.
شامل اسکریپت های مخرب در کد نباشید.
در همه مرورگرها به درستی نمایش داده می شود.
نسخه موبایل داشته باشید.
از محتوای پنهان در صفحات خودداری کنید.
این تمام لیست پارامترهایی نیست که موتورهای جستجو قبل از “ارزیابی” یک سایت و تعیین امتیاز کیفیت به آن نگاه می کنند. برای Google PageRank است (زنده است، اما باید از دست متخصصان بد سئو که دست از دستکاری خود برنداشتند پنهان شود).

کار بهینه سازی وب سایت را می توان به موازات جمع آوری هسته معنایی و پر کردن سایت انجام داد.

مرحله ۶٫ پر کردن با محتوا

بارگزاری محتواهای سایت مهم و ضروری است.

ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟ در مورد محتوا.

محتوا تمام اطلاعات موجود در سایت (متون، تصاویر، ویدئو، صدا) است.

کاربران برای کسب اطلاعات به سایت مراجعه می کنند و نحوه ارائه این اطلاعات مهم است.

اغلب صاحبان سایت همین سوال را می پرسند: “چه کاری باید انجام دهیم تا سایت موقعیت داشته باشد و ما ترافیک و سفارش داشته باشیم؟” پاسخ ساده است: «ارزش بدهید».

چه ارزشی دارد؟ این می تواند یک ویدیو با کیفیت بالا باشد که به کاربر در حل مشکل کمک می کند. ممکن است مقاله ای توسط یک متخصص (همچنین در پاسخ به سؤالاتی که بازدیدکننده دارد) وجود داشته باشد.

بدون محتوا بسیار دشوار خواهد بود. چرا اینطور است؟ موتورهای جستجو دارای یک شاخص اولویت برای ارزیابی کیفیت یک سایت هستند – عوامل رفتاری. آنها با اقدامات کاربرانی که روی سایت شما کلیک کرده اند اندازه گیری می شوند. به عنوان مثال، شخصی از سایت بازدید کرد، مدتی را در صفحه اول گذراند، سپس به صفحه دیگری رفت، به صفحه سوم رفت، به صفحه تماس رفت، سفارش داد – سایت مفید بود و باید به سایر کاربران نشان داده شود.

اگر بازدیدکننده ای وارد سایت شد و بلافاصله بدون اینکه چیز جالبی برای خود پیدا کند آن را ترک کرد، این یک منفی است. یکی از این اتفاقات باعث نمی شود که سایت موقعیت خود را از دست بدهد. اما اگر میزان شکست بیش از ۵۰ درصد باشد، باید سخت و سخت کار کنید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  15 صبحانه کم کالری و سیرکننده رژیمی برای کاهش وزن!

اما برای اینکه محتوا نه تنها به نفع کاربر باشد، بلکه نظر او را نیز جلب کند (پس از وارد کردن عبارت های جستجو)، باید با هسته معنایی کار کنید.

مرحله ۷٫ ارتقاء وب سایت خارجی

یک وب‌سایت بهینه و باحال وجود دارد که مملو از محتوا است، اما هیچ هجومی از کاربران وجود ندارد (تحلیل طاقچه را به خاطر دارید)؟ در تبلیغات خارجی شرکت کنید. چیه و با چی میخورید؟

به عبارت ساده تر، تبلیغات خارجی تبلیغات است. تبلیغ سایت خود در سایت های دیگر. قالب – هر (متن، ویدئو، صدا، عکس). هر چه تنوع بیشتر بهتر حتی بهتر است اگر بتوانید مکان های زیادی را برای ذکر نام پیدا کنید.

اما مراقب باشید. ساختن پروفایل پیوند شما باید به تدریج اتفاق بیفتد و به شدت به موضوع شما بستگی دارد. آنچه که یک منبع خبری می تواند از عهده آن برآید، نباید توسط وب سایت فروشگاه حومه شهر تکرار شود.

می توانید سعی کنید بر روی رقبا تمرکز کنید، اما همیشه به کاری که انجام می دهید فکر کنید. یک رقیب ۱۰۰۰ لینک از سایت های چینی خرید، اگرچه او کسب و کار خود را در اوکراین اداره می کند و در بازارهای دیگر کار نمی کند؟ چرا او به این نیاز دارد؟ غیر واضح. و اگر واضح نیست، آن را تکرار نکنید.

یا شاید رقیب شما به صورت دوره ای اطلاعاتی را در مورد کسب و کار خود در سایت های خبری بزرگ پست می کند؟ چرا او به این نیاز دارد؟ مخاطبان زیادی در آنجا وجود دارد، هزاران بازدید کننده هر روز، و این اطلاعات برای کسی جالب خواهد بود. همه چیز در اینجا واضح و قابل درک است، بنابراین می توانید این کار را به این روش انجام دهید.

به یاد داشته باشید که لینک بیلدینگ یک فرآیند مداوم است. یک بار این کار را انجام دهید و فراموشش کنید – کار نخواهد کرد.

نتیجه گیری

اکنون می‌دانید که یک استراتژی تبلیغاتی مؤثر چگونه است. تفاوت های ظریف و جزئیات زیادی در هر یک از نکات وجود دارد؛ تصویر اصلی برای کار با هر پروژه ای مناسب است. خوب، در مورد فرمول موفقیت، باید گفت کار. تلاش و زمان صرف شده لزوماً با نتیجه جبران می شود. اما فقط به شرطی که متوقف نشوید.

منبع

الماس تراشکاری

Check Also

آگاهی از نکات مهم ثبت شرکت، اقامت و خرید ملک در گرجستان

آگاهی از نکات مهم ثبت شرکت، اقامت و خرید ملک در گرجستان

گرجستان، کشوری با پیشینه تاریخی غنی و فرهنگی جذاب، در میان کوه‌های قفقاز و سواحل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *