فیلترهای سرامیکی ریخته گری
بارش برف در 5 محور مواصلاتی فارس/هوا واقعاً زمستانی شد

بارش برف در ۵ محور مواصلاتی فارس/هوا واقعاً زمستانی شد

حسین محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مجله اینترنتی دیزاین از شیراز در تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان، اظهار داشت: براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای وگزارشات اعلام شده از همکاران راهداری مستقر در محورها در حال حاضر بارش برف در محور‌های منتهی به فیروزآباد (گردنه موک) – شیراز به خان زنیان (گردنه ملاخرنه) -بوانات به قادرآباد- داراب (گردنه مروارید) – استهبان (گردنه ایج) – محور جدید کازرون به دشت ارژن را شاهد هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس بیان کرد: بارش باران درمحور‌های منتهی به شیراز- خرامه – خفر – ارسنجان – داراب- فسا- استهبان –فراشبند- کوار- فیروزآباد- کوه چنار -قیروکارزین –جهرم –نی ریز نیز در حال باریدن است.

به گزارش تسنیم اداره هواشناسی استان فارس عنوان کرد که سامانه بارشی جدید که از مناطق غربی وارد استان فارس شده است، بعد از عبور این سامانه هوای فارس به حالت زمستانه در می‌آید. این سامانه از سمت غرب به سمت مرکز و نوار جنوب غرب استان مثل لامرد، مهر و جنوب فراشبند و… کشیده می‌شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بازی فوتبال کودکانه با قتل پایان یافت-تایمز

گفتنی است سردترین نقطه استان فارس طی ۲۴ ساعت گذشته دشت نمدان اقلید با دمای هوای منفی ۷ درجه و گرم‌ترین شهرستان لامرد با دمای هوای ۲۹ درجه بالای صفر است.

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *