فیلترهای سرامیکی ریخته گری
سامانه ساهت
سامانه ساهت

سایت ساهت چیست؟ ثبت نام در سایت ساهت ۱۴۰۲

در این مقاله لینک ورود مستقیم به سایت ساهت سوابق تحصیلی دوم متوسطه به نشانی sahat.medu.ir را در اختیار کاربران گرامی در سراسر کشور قرار داده ایم. علاوه براین شماره تلفن پاسخگو مندرج در همین صفحه، جهت ارائه راهنمایی و مشاوره در مورد استفاده از خدمات سامانه ساهت، آماده پاسخگویی به شما عزیزان در سراسر کشور است. از طریق سایت ساهت آموزش و پرورش می توان تایید دیپلم و سوابق تحصیلی دوم متوسطه و کد سوابق تحصیلی برای کنکور سراسری را دریافت کرد.

سایت ساهت

همه دانش آموزان، پرسنل کارمند و مدیران سازمان آموزش و پرورش، با ورود به سایت ساهت می توانند از کلیه امکانات این سامانه بهره ببرند و اقدام به دریافت کد سوابق تحصیلی نمایند.

برای استفاده از ساهت، تنها لازم است در مرورگر تلفن همراه و یا رایانه خود آدرس sahat.medu.ir  را تایپ کنید و سایت را باز نمایید. در بخش ثبت نام، اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کرده و عضو شوید.

نحوه دانلود اطلاعات دانش آموز از سایت ساهت sahat.medu.ir

tik 3 در ابتدا وارد سایت ساهت به نشانی  sahat.medu.ir شوید و برروی گزینه ورود نیز کلیک نمایید تا وارد پنل کاربری خود شوید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  چگونه چای سبز دم کنیم؟

tik 3 بر روی گزینه دانلود اطلاعات دانش آموزان کلیک نمایید.

tik 3 کد منطقه، کد دانش آموز و سایر فیلترهای خواسته شده را پر نمایید تا درخواست شما نیز ثبت شود.

در این مرحله،  گزینه دریافت فایل را انتخاب نمایید.

ورود به سایت ساهت sahat.medu.ir

برای ورود مستقیم به سایت ساهت به نشانی sahat.medu.ir و جمع آوری سوابق تحصیلی دوم متوسطه می توانید روی لینک کلیک نمایید. (برای ورود فیلتر شکن خود را خاموش کنید)

کاربرد سامانه ساهت

بعد از مجازی شدن مدارس و دانشگاه ها، استفاده از پلتفرم های مختلف برای انجام امور آموزشی افزایش پیدا کرد، از این رو آموزش و پرورش نیز برای راحتی و رفاه دانش آموزان و کارمندان خود، اقدام به راه اندازی سایت هایی کاربردی نظیر سامانه ساهت نمود. بنا بر آنچه گفته شد سایت مذکور با هدف ارائه خدمات مربوط به کد رهگیری و سوابق تحصیلی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری برای ثبت نام می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از این سایت دریافت نموده و در کنکور ثبت نام کنند. البته باید بدانید که این سایت، به جز کد سوابق کاربردهایی دیگری نیز دارد، که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تیغه برش: انواع، قیمت و نحوه انتخاب

از قابلیت های دیگر سامانه ساهت علاوه بر سوابق تحصیلی، باید به دانلود و جمع آوری برخی اطلاعات دانش آموزان اشاره کرد. در واقع شما به عنوان کاربر بعد از عضویت در سایت می توانید با داشتن کد دانش آموزی، کد منطقه و سایر موارد مورد نیاز، اطلاعات تحصیلی داوطلب را از سایت مشاهده نمایید.

در ابتدا فقط کارشناسان و مدیران سازمان آموزش و پرورش می توانستند از این سایت استفاده کنند، اما این روزها دانش آموزان هم امکان دریافت سوابق تحصیلی خودشان را دارند.

مراحل انجام کار با سامانه ساهت

  1. امکان ثبت نام مدیران مدارس و تایید منطقه
    امکان ثبت شماره همراه تمامی دانش آموزان توسط مدارس و اضافه نمودن صفر به اول شماره هایی که صفر ندارند.(در حال انجام)
  2. امکان ثبت شماره همراه دانش آموزان سال های جاری در صورت مراجعه حضوری(در حال انجام)
  3. امکان اطلاع رسانی به کلیه دانش آموزان جهت ورود به سامانه ساهت
  4. پس از ثبت نام دانش آموزان در منوی “ثبت نام دانش آموز” سامانه ساهت(دکمه نارنجی) یوزر نیم و پسورد برای دانش آموز sms فعال میگردد.
  5. لازم به ذکر است بگوییم که عملیات بند ۶ میتواند توسط مدرسه و منطقه با کلیک بر روی علامت”کلید آبی قرمز” مقابل اسم دانش آموز صورت گیرد( اختیاری و در صورت لزوم)
  6. ورود به سامانه با یوزر و پسورد ارسال شده به شماره همراه (توسط دانش آموز انجام شود)
  7. مشاهده کارنامه و کد سوابق و در صورت مغایرت، اعلام مغایرت توسط دانش آموز
  8. بررسی مغایرت ها در منطقه و پیگیری
پیشنهاد میکنیم بخوانید:  طرز تهیه نوشیدنی هاوایی

از آنجا که سایت مدارس چند سال است که در حوزه اخبار مدارس و دانشگاه ها فعالیت دارد و کارشناسان حرفه ای برای ارائه خدمات مشاوره ای در آنجا حضور دارند پیشنهاد میکینیم برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا هرگونه سوال و یا ابهام درباره موضوع سایت ساهت به سایت مربوطه مراجعه نمایید. موفق باشید

الماس تراشکاری

Check Also

نتیجه انتخابات، چه اثری بر قیمت میلگرد می‌گذارد؟

به گزارش آهن آنلاین- بنا بر اعتقاد کارشناسان، امکان افزایش قیمت میلگرد و سایر محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *