فیلترهای سرامیکی ریخته گری
ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان|متخصص ایمپلنت دندان

بسیاری از افراد به دنبال یک روش دائمی برای این دندان های از دست رفته هستند. تا چند سال گذشته انجام پروتز دندان متحرک (دندان مصنوعی) میان این افراد بسیار رایج بود. مشکلاتی که این روش ایجاد می کرد باعث شد که روش بهتری به نام ایمپلنت جایگزین آن شود. ایمپلنت دندان روشی است دائمی برای دندان های از دست رفته. خوشبختانه امروزه با فراگیر شدن ایمپلنت دندان افراد دیگر دغدغه‌ای برای از دست دادن دندان های خود ندارند و دیگر به سراغ دندان های مصنوعی نمی روند. قرار دادن ایمپلنت در دهان هیچ مشکلی را برای استفاده کننده به وجود نمی آورد و فرد به می تواند تا آخر عمر بدون هیچ گونه مشکلی از آنها استفاده کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کامل با ایمپلنت دندان آشنایی پیدا کنید.

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت یا کاشت دندان یکی از روش های بسیار مناسب برای پر کردن جای خالی دندان از دست رفته است.در این مقاله به بررسی قیمت ایمپلنت دندان نیز میپردازیم . در این روش که توسط متخصص انجام می گیرد متریال ویژه جای ریشه ی دندان را می گیرد و بر روی آن تاجی که شبیه دندان است وصل می گردد . بنا به درخواست ایمپلنت تک دندان و یا ایمپلنت تمام فک به صورت جداگانه انجام می شود . وجود استخوان کافی برای ایمپلنت دندان یا کاشت دندان ضروری است. در صورتی که تراکم کافی استخوان موجود نباشد نمی توان از آن استفاده کرد، در این حالت روشی برای تقویت آن انجام می گیرد که اصولا به آن پیوند استخوان گویند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  با این مکمل بدنسازی سیکس پک بساز

ایمپلنت دندان رو کجا انجام بدم؟

برای کاشت و نصب ایمپلنت مهمترین مساله انتخاب یک کلینیک و دندانپزشک حرفه ای است . زیرا تجربه و تخصص دندانپزشک در طرح ریزی موقعیت و تعداد ایمپلنت ها بسیار اهمیت دارد . به علاوه در صورتی که دندانپزشک مهارت کافی در این زمینه نداشته باشد ممکن است بیمار با عوارضی مانند عفونت محل کاشت دندان ، لق شدن ایمپلنت یا دندان های کناری و از همه بدتر آسیب دیدگی ساختار دندانها یا رگهای خونی مواجه شود.

معرفی بهترین متخصص ایمپلنت : همیشه کسانی که می خواهند برای ایمپلنت دندان اقدام کنند ، اولین سوالی که برایشان پیش می آید این است که بهترین متخصص ایمپلنت چه کسی است؟ بهترین متخصص ایمپلنت فردی است که آشنایی کامل در این زمینه را کسب کرده باشد. اما اگر به دنبال ایمپلنت ارزان هستند ، بهتر است بدانید ، پزشکانی که در کاشت دندان که به بیماران ارائه می دهند ، از مواد نامرغوب استفاده می کنند و دوام چندانی برای بیماران نخواهد داشت.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  خواص لبو برای سرماخوردگی

بنابراین اگر به دنبال انجام ایمپلنت دندان خوب هستید ، حتما در انتخاب دکتر خود دقت کافی داشته باشید ، تا در آینده دچار مشکل نشوید. اگر دندان های خود را از دست داده اید و به فکر ایمپلنت دندان برای جایگزین آن هستید ، پیشنهاد می کنیم خواندن ادامه مقاله را هرگز از دست ندهید.

انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت

انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت برای کاشت دندان اول گزینه ای است که باید شما قبل از هر کاری در نظر داشته باشید. این روزها این روش به عنوان بهترین راه حل برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته شناخته می شود. بنابراین برای انتخاب متخصص ایمپلنت بهتر است به نکات گفته شده در ادامه مقاله توجه کافی داشته باشید.

کسانی که قصد دارند پس از دریافت مدرک دکترای عمومی پزشکی دندانپزشکی ، ادامه تحصیل دهند و دکترا تخصصی دریافت کنند ، می توانند تحصیلات خود را در کنکور تخصصی در یکی از رشته های تخصصی ادامه دهند و پس از گذراندن موفقیت در دوره ، آن را ادامه می دهند. فارغ التحصیل به عنوان متخصص در آن رشته است. بنابراین ، یک متخصص دندانپزشکی پروتز و ایمپلنت در تهران دندانپزشکی است که علاوه بر گذراندن یک دوره ۶ ساله دندانپزشکی عمومی ، یک دوره ۴-۳ ساله دوره تخصصی را نیز پشت سر گذاشته است و در ضمن بیمارانی را که دارای ایمپلنت شدید دندان هستند ، انجام داده است. و مشکلات پروتز و تجربه و تعالی کافی کسب کرده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آب هویج را با چی بخوریم؟

متخصص ایمپلنت کیست ؟

جراحان فک و صورت باید دوره های ۴ ساله را بگذارنند و دوره های کاملی درباره بیهوشی و نحوه قرار دادن ایمپلنت باید بگذارنند. همین علت پزشکان این رشته ، برای انجام ایمپلنت از دانش بالایی برخوردار هستند.

همچنین پریودنتیست ها نیز در دوره های آموزشی جراحی را به مدت سه سال میگذارنند و دانش خوبی برای انجام ایمپلنت دندان دارند . برای انجام ایمپلنت این دو قشر دانش کافی را در این زمینه دارا می باشند.

پیشنهاد ما برای ایمپلنت دندان توسط بهترین متخصص ایمپلنت آقای دکتر علی سجودی است که دارای سابقه ای درخشان بوده و رضایت بیماران را فراهم نموده است.

 

دانه چیا برای تیروئید

Check Also

خرید الماسه تراشکاری

راهنمای انتخاب بهترین الماس تراشکاری

الماس تراشکاری یکی از مهم‌ترین ابزارآلات در صنعت تراشکاری است که برای برش، صیقل‌کاری، و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *