فیلترهای سرامیکی ریخته گری
پروژه زاگرس
پروژه زاگرس

معرفی بهترین پروژه ها|این مطلب درباره پروژه زاگرس بام لند

اگه خدا بخواد میخوام در چند مطلب ناپیوسته بهترین پروژه های مسکونی تجاری منطقه۲۲ یا پروژه های اطراف دریاچه مصنوعی چیتگر را معرفی کنیم. در اولین مطلب به پروژه زاگرس اشاره میکنیم و درباره خصوصیات و مواردی که برای یک خریدار مهم است نکاتی را منتشر میکنیم.

پروژه زاگرس چیتگر

پروژه زاگرس چیتگر از پروژه های مسکونی – تجاری منطقه ۲۲ می باشد. این پروژه با چشم انداز فوق العاده ای که دارد، از بهترین پروژه ها برای سرمایه گذاری است. پروژه زاگرس با توجه به مدیریت مجرب و کارآزموده، شرکت تعاونی ابنیه همت در حال پیشرفت است. پروژه زاگرس با بهترین متریال ها و با کیفیت ترین مصالح اجرا می شود. به دلیل موقعیت بسیار مناسب و مجری حرفه ای، از پروژه زاگرس استقبال خوبی به عمل آمده است و متقاضیان زیادی دارد. این پروژه با استفاده از بهترین روش های ساخت و ساز اجرا خواهد شد. پروژه زاگرس بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال واحد‌های لاکچری با ویو دریاچه هستند.

پروژه زاگرس یکی از بهترین پروژه های درحال ساخت منطقه ۲۲ تهران می باشد. این پروژه که در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده است، توسط تعاونی ابنیه همت در حال ساخت بوده فرایند اجرایی آن به سرعت پیش می رود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ویدیو/ وضعیت مناطق زلزله‌زده خوی و امداد رسانی بهزلزله‌زدگان

پروژه زاگرس بام لند

کاربری پروژه زاگرس ابنیه همت شرق دریاچه چیتگر

پروژه زاگرس  تجاری مسکونی است.

سازنده پروژه زاگرس شرق دریاچه چیتگر

کارفرما و سازنده پروژه زاگرس تعاونی عمرانی ابنیه همت میباشد.

موقعیت مکانی پروژه زاگرس ابنیه همت

منطقه ۲۲ تهران-ضلع شرق دریاچه چیتگر-در مجاورت محور چهارباغ

مشخصات کلی پروژه زاگرس تعاونی ابنیه همت

براساس استعلام از تعاونی پلاک ثبتی پروژه زاگرس(۱۸۶۳/۱۳۶۲۰) و (۱۸۶۳/۱۲۵۳۸) میباشد.طبق پیش پروانه صادر شده پروژه دارای تراکم تجاری-مسکونی بوده و عرصه زمین ۷۰۰۰متر میباشد.پروژه زاگرس در قالب ۲۸ طبقه (که در زمان اخذ پروانه ساختمانی میتواند متغیر باشد) که طبقه منفی یک و همکف ساختمان دارای واحد تجاری میباشد در حال ساخت است.هر عضو دارای امتیاز ۶۰متر مربع تراکم مفید مسکونی و ۱۵مترمربع تراکم مفید تجاری میباشد.البته با توجه به مساحت واحدهای پروژه تحویل یک واحد کامل منوط به تامین متراژ توسط عضو (یعنی خرید چند امتیاز)میباشد.البته اگر عضو نخواهد و یا نتواند امتیاز بیشتری خریداری کند تعاونی واحدها را به صورت مشاعی به چند عضو واگذار مینماید.

سازنده پروژه زاگرس

سازنده پروژه زاگرس تعاونی ابنیه همت ؛ یکی از سازندگان خوشنام و معتبر منطقه ۲۲ می باشد. این تعاونی که از سابقه درخشانی برخودار است پروژه های لکسون و پروژه فرزانگان را در کارنامه خود دارد که جزو بهترین پروژه های منطقه ۲۲ به شمار می روند. علاوه بر پروژه زاگرس؛ پروژه البرز و پروژه الوند نیز توسط این تعاونی در حال اجرا می باشد که تمامی این پروژه ها گزینه های مناسب و مورد اعتمادی برای سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ می باشند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  انفجار خط لوله گاز بین لیتوانی و لتونی

موقعیت پروژه زاگرس

پروژه زاگرس بام لند

معرفی تعاونی ابنیه همت

تعاونی ابنیه همت از با سابقه ترین و معروف ترین تعاونی های ساخت و ساز مسکن، در منطقه ۲۲ تهران است. این تعاونی رزومه ای بسیار قطور و معتبر دارد. به خاطر خوش سابقه و حرفه ای بودن تعاونی ابنیه همت، عضو گیری پروژه های زیر نظر تعاونی به سرعت انجام و تکمیل می شود. از پروژه های زیر نظر تعاونی ابنیه همت دو پروژه در حال ساخت، پروژه فرزانگان و پروژه لکسون را میتوان نام برد. پروژه زاگرس را هم به تازگی در دست گرفته است و مطمئنا به خوبی و طبق جدول زمان بندی، آن را ساخته و تحویل می‌ دهد.

پروژه زاگرس دریاچه چیتگر چه مزایایی دارد؟

از بزرگترین مزایای خرید واحد در منطقه ۲۲ تهران، برخورداری از هوای پاک و فرصت زندگی در آپارتمان های شیک و اکازیون است. پروژه زاگرس دریاچه چیتگر یکی از پروژه های در حال ساخت در شرکت مورد اعتماد ابنیه همت می‌باشد، که فعلا در مرحله‌ی گود برداری است.
وجود امکانات تفریحی و مراکز خرید متعدد باعث محبوبیت هرچه بیشتر این منطقه میان مردم شده است. همچنین دسترسی آسان به بزرگراه ها و دریاچه چیتگر از ویژگی هایی است که پروژه زاگرس دریاچه چیتگر را از سایر پروژه ها متمایز کرده است.  شرکت ابنیه همت با بهره‌گیری از مهندسین خبره و بهترین مصالح سعی در ساخت آپارتمان‌هایی با کیفیت و بالاترین سطح مقاومت دارد. از امکانات برخی از این آپارتمان ها میتوان به روف گاردن، لابی، لابی من ۲۴ ساعته ، استخر و جکوزی اشاره کرد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  قول‌های توییتری که ایلان ماسک به آنها عمل نکرد

امکانات پروژه زاگرس تعاونی ابنیه همت شرق دریاچه چیتگر

لابی مجلل و لابی من ۲۴ساعته-پارکینگ مجزا برای واحدهای تجاری و مسکونی-انباری-سالن اجتماعات

روال خرید و فروش  پروژه زاگرس ابنیه همت

خرید و فروش در پروژه زاگرس همانند مابقی پروژه های منطقه ۲۲ به صورت امتیاز و واریزی میباشد و نقل انتقال قطعی در دفتر تعاونی به صورت قطعی انجام میپذیرد.

قرارداد ساخت و شرایط پرداخت پروژه زاگرس

واریزی اعضا به تعاونی بابت هر امتیاز مسکونی تجاری تا تاریخ اول شهریورماه  ۱۴۰۱ مبلغ ۱٫۱۸۹٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان میباشد.

لازم به ذکر است تعاونی ابنیه همت برای خرید اسکلت مورد نیاز پروژه  زاگرس  اقدام به دریافت وام نمود که بسیار در جلوگیری از بالارفتن هزینه در اثر افزایش قیمت آهن در آینده موثر میباشد و اعضا در سال ۱۴۰۰ موظف به پرداخت اقساط وام به تعاونی بودند که به طور کامل  تسویه شد.

جدول اقساط علی الحساب ساخت پروژه مربوط به سال ۱۴۰۱ به شرح ذیل میباشد:

منابع :

مسکن صدف

مسکن مروارید

دانه چیا برای تیروئید

Check Also

افزایش ۳۵.۳ درصدی حداقل حقوق کارگران در سال آینده

افزایش ۳۵.۳ درصدی حداقل حقوق کارگران در سال آینده

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از جلسه ۹ ساعته شورای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *