فیلترهای سرامیکی ریخته گری
پروژه نیکان

پروژه نیکان ۱۴۰۱

آشنایی با پروژه نیکان
پروژه نیکان که مجموعه بزرگی از آپارتمان‌های در حال ساخت شهرک چیتگر را شامل می‌شود، در زمین زیر بنایی به مساحت ۱۹۳۰۰ متر مربع طرح‌ریزی و وارد مرحله شده است. ساخت این پروژه را تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق بر عهده دارد که زیر مجموعه سازمان صنایع دفاعی کشور به حساب می‌آید.

پلن پروژه نیکان در حوزه‌ای با تراکم مفید مسکونی معادل ۳۴۸۰۰ متر مربع و ۱۰۰۰۰ متر مربع تراکم تجاری برنامه‌ریزی شده است. این مجموعه در بلوک‌های (۶ بلوک) مرتفع ۱۴ طبقه ساخته می‌شود که در هر طبقه از آن ۱۲ واحد قرار خواهد گرفت و در مجموع شامل حدود ۷۰۰ واحد خواهد بود.

واحدهای این مجموعه انواع مسکونی و تجاری را در بر می‌گیرد؛. حدودا ۷۰ درصد آن‌ها مسکونی است. میانگین متراژ واحدهای مسکونی ۹۰ تا ۱۲۰ متر مربع بوده که متراژ هر واحد مسکونی نسبت به نوع تجاری آن با میانگین ۲۵ متر مربع بیشتر خواهد بود. تعدادی از طبقات بلوک‌های این ساختمان‌ها طبقات منفی و شامل پارکینگ هستند. همچنین به طور پیش فرض یک طبقه لابی در هر بلوک طرح‌ریزی شده است.

 

پروژه مسکونی نیکان مروارید شهر

شاخصه‌ها و امکانات پروژه نیکان
مهم‌ترین شاخص‌های مثبت و امکانات برنامه‌ریزی شده در نقشه ساخت پروژه نیکان شامل موارد زیر می‌شوند:

  • برخورداری از ۶ لاین آسانسور باربر و نفربر جهت جابه‌جایی در طبقات هر بلوک ساختمان
  • دسترسی به استگاه خط مترو، اتوبوس درون شهری و ایستگاه تاکسی در نزدیکی و کمترین فاصله از محل ساختمان‌ها
  • فضای سبز در محوطه درون شهرک و اطراف بلوک‌های ساختمانی
  • چشم‌انداز و ویو مطلوب به دریاچه چیتگر
پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بررسی خواص انار که از نظر علمی تائید شده اند

پروژه‌های پهنه b شهرک چیتگر
پروژه‌های ساختمانی و آپارتمانی در پهنه b شهرک چیتگر یکی دیگر از بخش‌های مهم انبوه‌سازی این شهرک هستند که فرصت خرید و سرمایه‌گذاری را در مجموعه‌های عمرانی این شهرک فراهم نموده است.ساختمان های ساخته شده در این منطقه نیز مسکونی و تجاری هستند. این بناها در بلوک های متقارن و دو طرفه ساخته شده اند که هر قسمت از آن را سرو می نامند. به طور کلی پروژه های عمرانی منطقه b با نام سروستان وارد می شود.

با مشاهده نقشه منطقه B شهرک چیتگر تهران می توان دریافت که ساختمان های این منطقه در مجموعه های B، D، N و G قرار دارند که پس از تکمیل و ساخت کامل، این پلان از بالا شبیه پروانه به نظر می رسد. مهندسی دقیق و زیبا را نشان می دهد. این پروژه از نظر موقعیت مکانی در غرب و در فاصله یک و نیم کیلومتری دریاچه چیتگر و در ضلع غربی ایران مال واقع شده است که دارای موقعیتی فشرده و ایده آل می باشد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فواید دانه چیا: غذای فوق العاده سرشار از امگا 3 و پروتئین

مجموعه سروستان در ضلع جنوبی بزرگراه خوارزمی قرار دارد. بنابراین دسترسی ساکنان برج های مسکونی این مجموعه به بزرگراه اصلی شهر به خوبی تضمین شده است. همچنین محل احداث برج های سروستان در ضلع شمالی پارک جنگلی چیتگر قرار دارد که پتانسیل یک منطقه مسکونی و تجاری مطلوب در آینده نزدیک را دارد.

به این ویژگی ها امکان دسترسی به سایر پروژه های تکمیل شده و در حال ساخت در منطقه چیتگر ۲۲ تهران را نیز اضافه کنید که از نظر اقتصادی و گردشگری تراکم خوبی ایجاد می کند.در مقایسه کلی هزینه پروژه سروستان نسبت به سایر پروژه های در حال اجرا در منطقه چیتگر با کمترین حاشیه کمی بیشتر است. اما با توجه به مزایایی که دارد، انگیزه خرید و فروش سهام خود را از طریق بورس در داوطلبان ایجاد می کند.

 

ویژگی ها و مزایای پروژه نیکان
مجاورت مجتمع ایران مال (یکی از بزرگترین پروژه های تجاری خاورمیانه)
همجواری با پارک جنگلی چیتگر و چشم انداز خوبی از این فضای سبز بزرگ
طرح ساختمانی نوآورانه و مهندسی عالی فضای شهری اطراف مجموعه
امکانات مدرن و کامل مانند پارکینگ اختصاصی و مهمان، آسانسور و ….
در فاصله کوتاه یک و نیم کیلومتری دریاچه بزرگ چیتگر
دسترسی به تمام لینک‌ها و مسیرهای حمل‌ونقل عمومی به مرکز شهر

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آغاز برگزاری سه آزمون استخدامی

یک سرمایه گذاری ایده آل
بدون شک می توان گفت که پروژه های عمرانی و عمرانی شهرستان چیتگر واقع در منطقه ۲۲ شهرک یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی و تجاری پایتخت است. این پروژه های در حال اجرا با توجه به نقشه و زمان بندی تحویل که چندان بلندمدت نیستند و همچنین سازندگان قابل اعتمادی که دارند با توجه به امکانات شهری و فضای جدید و مدرنی که در حال ساخت هستند، قطب ایده آلی برای سرمایه گذاری محسوب می شوند. در این پروژه ها می توان آنها را به عنوان فرصت های مساعدی برای گردشگری، تجارت و جذب جمعیت محلی دانست.

 

منبع 

دانه چیا برای تیروئید

Check Also

طرز تهیه پلو مخلوط با هویج و بادمجان

طرز تهیه پلو مخلوط با هویج و بادمجان

پلو مخلوط با هویج و بادمجان یک غذای خوشمزه و رنگارنگ ایرانی است که با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *